YouTube Pre-Roll Ads: Σκεφτείτε εξυπνότερα
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πιο είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα όταν θέλετε να δείτε ένα βίντεο στο YouTube; Μα, φυσικά η διαφήμιση που τρέχει πριν από κάθε βίντεο και σας διακόπτει την ώρα που θέλετε να δείτε το βίντεοκλιπ από το αγαπημένο σας τραγούδι.
Aν λοιπον είστε brand και θέλετε να δημιουργήσετε ένα βίντεο το οποίο θα τρέξει πριν από τις διαφημίσεις στο ΥοuTube, καλό είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμα της Volkswagen.
Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μέσο και το συγκεκριμένο σκοπό (pre-roll ad) και αποφύγετε να βάλετε το διαφημιστκό που έχετε στην τηλεόραση και στο YouTube, θεωρόντας ότι όσο πιο πολλά views έχει τόσο περισσότερους χρήστες θα επηρεάσετε.
Η Volskwagen ως συνήθως βλέποντας τα πράγματα λίγο διαφορετικά προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, δίνοντας μια νέα διάσταση στην pre-roll διαφήμιση στο Youtube. Δημιούργησε ένα ad το οποίο πατάει μόνο του to skip ad και περνάει αυτόματα στο επόμενο βίντεο.
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=RW2pzRfiHWs]
Σκεφτείτε λοιπον πόσο πιο αποτελεσματικό θα ήταν αν και το δικό σας brand μπορούσε μέσα σε 5 δευτερόλεπτα να περάσει το μήνυμα του και να δημιουργήσει κάτι τόσο μοναδικό που δε θα κάνει τους χρήστες να το αποφύγουν.