The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

Nantia Kazana


Είναι γνωστό στους περισσότερους ότι το WhatsApp εξαγοράστηκε από το Facebook. Το WhatsApp έχει 1.5 δισεκατομμύριο χρήστες, εκ των οποίων τα 450 εκατομμύρια χρηστών είναι ενεργά καθημερινά. Αυτό  δίνει το ερέθισμα στο να χρησιμοποιηθεί και ως χώρος διαφημίσεων.

Γιατί πρέπει να ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις;

Μέσω των WhatsApp διαφημίσεων δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις  και στους διαφημιστές να ξεκινούν συζήτηση μέσω του chat με τους χρήστες-εν δυνάμει πελάτες που κλίκαραν στη διαφήμιση. Όλη η πληροφορία των διαφημίσεων  θα μπορεί να λαμβάνεται μέσω της πλατφόρμας Facebook Ad Manager . Για κάθε click στις διαφημίσεις του WhatsApp το Facebook προσμετρά την επισκεψιμότητα (traffic), conversion (δράσεις όπως αγορές), αλληλεπίδραση των χρηστών (page post engagement ) .

Τον Ιανουάριο του 2018, η εταιρεία  λάνσαρε ένα business App για εταιρικά προφίλ μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις  μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα .Τον περασμένο Αύγουστο ξεκίνησε να λανσάρεται ως τεστ τα Facebook clicks στις διαφημίσεις του WhatsApp όπου επιτρέπει στους  χρήστες να στέλνουν μηνύματα στις επιχειρήσεις μέσω της εφαρμογής. (Οι διαφημιστικές εταιρίες με την σειρά τους μπορούν να διαχειρίζονται το Facebook Ads Manager όπου θα λαμβάνουν όλη την πληροφορία για τα clicks που γίνονται στις διαφημίσεις  και πόσοι αλληλεπιδρούν στέλνοντας μηνύματα από το chat των WhatsApp Ads).

Οι διαφημίσεις  στο WhatsApp αποτελούν ένα λογικό επόμενο βήμα για το Facebook, καθώς οι δικές του διαφημίσεις  στα News Feed του έχουν κορεστεί. Με αυτές τις τελευταίες λειτουργίες, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσαρμόζουν συγκεκριμένους στόχους διαφημίσεων στις καμπάνιες διαφημίσεων Clicks-to-WhatsApp – ενσωματώνοντας τα στις  Facebook στρατηγικές .

Περισσότερα για τις επιλογές διαφήμισης του WhatsApp

Οι διαφημιζόμενοι που εκτελούν τις διαφημίσεις πρέπει να έχουν κατεβάσει την εφαρμογή Business WhatsApp όπου θα είναι συνδεδεμένη με τη σελίδα του Facebook.

Το Facebook ανακοίνωσε, τον Αύγουστο του 2018, ότι είχε σχέδια να αναπτύξει διαφημίσεις WhatsApp στη λειτουργία κατάστασης της εφαρμογής το 2019, αλλά δεν δόθηκε συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης.

Advertising · E-commerce · Facebook · marketing · Mobile

#whatsApp · advertising · clicks whatsapp · digital marketing · Facebook

Agencies · e-Shops

Media · Technology

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting