X
    Categories: Mobile Marketing

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

H χρήση τεχνολογίας NFC (Near Field Communication) μπορεί να ενσωματώσει smart στοιχεία σε καθημερινές δραστηριότητες και συνηθισμένα φυσικά engagements καταναλωτών. Τα δεδομένα που μπορούν να συλλεχθούν μέσα από αλληλεπιδράσεις NFC μπορούν, μέσα και από τη χρήση analytics, να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την offline συμπεριφορά των καταναλωτών, ανοίγοντας τον δρόμο προς μια βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης.

Παρακάτω, παρουσιάζονται τρία παραδείγματα τρόπων που το NFC μπορεί να συμβάλει στην αναβάθμιση της εμπειρίας καταναλωτή και να βοηθήσει τα brands να μεγιστοποιήσουν την απόδοση που θα έχουν οι καμπάνιες τους.

Σύνδεση με ευρύτερα στοιχεία και analytics.

Μέσα από τη σύνδεση των δεδομένων που έχουν συλλεχθεί από διαφορετικές πηγές, με τη φυσική συμπεριφορά των καταναλωτών μπορούν να βρεθούν νέα στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά συγκεκριμένων target group, και να εντοπιστούν περισσότερα διακριτά μέρη του συνολικού κοινού-στόχος.

Παρακολούθηση της διαδικασίας πώλησης.

Στον κόσμο του retail, η χρήση NFC tags ή labels μπορεί να επιτρέψει την συλλογή στοιχείων και την χρήση εργαλείων και μεθόδων analytics που μέχρι τώρα ήταν περιορισμένα μόνο στο διαδικτυακό εμπόριο.

Όταν ο καταναλωτής πραγματοποιεί φυσικές αγορές και το smartphone γίνεται μέρος της εμπειρίας, ανοίγεται η δυνατότητα καταγραφής και παρακολούθησης της συμπεριφοράς κατά την διαδικασία της αγοράς. Μέσα από την προσφορά χρήσιμων στον καταναλωτή, σχετικών με το φυσικό προϊόν υπηρεσιών, μπορούν να συλλεχθούν δεδομένα ακόμα και μετά την αγορά.

Σύνδεση του φυσικού με τον online κόσμο.

Μέσα από την σύνδεση της φυσικής εμπειρίας με τον ψηφιακό κόσμο, το φυσικό retail μπορεί να εμπλουτιστεί με τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες που μέχρι τώρα αποτελούσαν πλεονεκτήματα αποκλειστικά του online εμπορίου.

Μέσα από τη σύνδεση των αντικειμένων της έκθεσης με μεγαλύτερες κατηγορίες παρόμοιων προϊόντων, το φυσικό retail μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή το ίδιο εύρος ποικιλίας και επιλογών που οι χρήστες έχουν συνηθίσει να απολαμβάνουν μόνο στα e-shops.

Ακόμα και αν ο διαθέσιμος χώρος για την έκθεση των προϊόντων είναι περιορισμένος, τα αντικείμενα της έκθεσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σημεία έναρξης που, αφού ο χρήστης διαβάσει τις NFC ετικέτες τους με τη συσκευή του, του επιτρέπουν να επιλέξει ανάμεσα σε μια ευρύτερη ποικιλία χρωμάτων, σχεδίων, μεγεθών ή άλλων χαρακτηριστικών.

Ακόμα, συνήθη μειονεκτήματα του φυσικού εμπορίου, όπως η έλλειψη διαθεσιμότητας και η περιορισμένη πληροφόρηση για τα προϊόντα, μπορούν να βελτιωθούν μέσα από την χρήση εφαρμογών που, εντοπίζοντας την ταυτότητα του αντικειμένου μέσα από ένα NFC tag, μπορούν μετά να προσφέρουν στον χρήστη περισσότερες πληροφορίες, στατικά (όπως τα αναλυτικά χαρακτηριστικά προϊόντων) ή και δυναμικά (όπως η διαθεσιμότητα σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας).

Συμπεράσματα.

Συνολικά, η χρήση τεχνολογιών αποτελεί μια δυνατή γέφυρα, που μπορεί να συνδέσει με ομαλό και ενιαίο τρόπο τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο. Η σύζευξη αυτή, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να επιτρέψει την συλλογή στοιχείων και στατιστικών για την βελτίωση ήδη υπαρχόντων εμπειριών, αλλά και να ανοίξει τον δρόμο για νέες, που ξεπερνούν τα όρια τόσο του φυσικού όσο και του ψηφιακού κόσμου, ενώνοντας και τους δυο σε μία ενιαία, omnichannel εμπειρία.

Κωνσταντίνος Κυρίτσης: Ο Κωνσταντίνος Κυρίτσης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του University of East London. Ακόμα, είναι τελειόφοιτος του Master of Science in Digital And Social Media Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στην Socialab ως Account Executive.

This website uses cookies.