X

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

Στο δυναμικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του Instagram, τα Stories αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας κι ένα δυνατό χαρτί στην τράπουλα του digital marketing. Είστε όμως σίγουροι για το πώς θα το εκμεταλλευτείτε στρατηγικά και δημιουργικά, ώστε να πετύχετε reach και engagement για το brand σας; Για να μπει, λοιπόν, παραπάνω «φως» στην επιχείρησή σας… ξεκινήστε να ανεβάζετε τα Stor-ια σας έξυπνα στο Instagram. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται θέματα και ιδέες περιεχομένου που θα σας κάνουν να αναλάβετε άμεση δράση!

Δείξτε μας την καθημερινότητά σας

Μέσω των Instagram Stories έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τους followers σας στον δικό σας κόσμο- behind the scenes- και να τους ενημερώνετε για ό,τι νέο δημιουργείτε. Τους κάνετε, έτσι, συνοδοιπόρους στο ταξίδι αυτό και ταυτόχρονα οικοδομείτε προοδευτικά το ενδιαφέρον και την αφοσίωσή τους για το brand σας. Μην ξεχνάτε να αναρτάτε την τοποθεσία σας, καθώς αυτό θα την κάνει αναζητήσιμη και ανιχνεύσιμη μέσω του χάρτη!

Προσθέστε αξία

Δείξτε στους ακολούθους σας κάτι αξιοσημείωτο. Τα Instagram Stories είναι το ιδανικό εργαλείο για να προσδώσει κάποιου είδους αξία στους followers σας και να τους δείξει κάτι που δεν μπορούν να δουν οπουδήποτε. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα how-to video ή ένα σεμινάριο με θέμα που τους ενδιαφέρει, είτε μια συνεδρία Q & A με κάποιο πρόσωπο που έχει απήχηση στο κοινό σας. Εάν γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά των followers σας, θα ξέρετε τι θα τους οδηγήσει στο να κάνουν κλικ, έτσι ώστε να το διοχετεύσετε και να ξεκινήσετε τη λήψη. Θετικό στοιχείο αυτών των τύπων Stories αποτελεί το ότι δεν απαιτείται υψηλό κόστος  παραγωγής.

Προσθέστε Visual Branding Cues

Δοκιμάστε να ξεχωρίσετε με τον δικό σας μοναδικό τρόπο. Όχι απαραίτητα σε κάθε post, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε έναν συνδετικό κρίκο μεταξύ των ιστοριών σας, ο οποίος θα σας «ταυτοποιεί». Για παράδειγμα:

  • Προσδώστε το δικό σας στυλ «γραφικού χαρακτήρα» στα post σας με το εργαλείο pen.
  • Προσθέστε κείμενο από τις λειτουργίες επεξεργασίας εικόνας.
  • Χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο χρώμα «κειμένου» και χρώμα κειμένου φόντου.
  • Παρουσιάστε την ιστορία σας με συνέπεια. Π.χ. από την ίδια τοποθεσία (γραφείο ή υπαίθριο χώρο).

Παρουσιάστε το προϊόν σας

Έχετε ένα φανταχτερό νέο προϊόν, φρέσκα νέα ή ένα cool event; Αξιοποιήστε τη δύναμη των Stories, γνωστοποιώντας το στους ακόλουθους σας, προκειμένου να οδηγηθούν σε αγορά. Εάν έχετε 10.000+ followers, αξιοποιήστε τη λειτουργία «Swipe up». Προσπαθήστε να κάνετε την ιστορία σας εύπεπτη και ευχάριστη. Οι πολλές πληροφορίες και οι αντιφατικές call-to-action λειτουργίες δεν οδηγούν πουθενά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει hashtags, ώστε το περιεχόμενό σας να είναι αναζητήσιμο!

Ολοκληρώνοντας αυτό το άρθρο, αξίζει να αναφερθούν ορισμένα τελευταία tips- αρωγοί στη στρατηγική ανάπτυξης του brand σας μέσω των Instagram Stories.

  • Μην ξεχνάτε τα call-to-action! Όπως ακριβώς και κάθε ποστ στο Instagram, κάθε Story θα πρέπει να έχει call-to-action. Θα μπορούσε να οδηγεί προς τον σύνδεσμο στο bio, ώστε οι χρήστες να διαβάσουν περισσότερα, να αγοράσουν, είτε να σας στείλουν DM για να μοιραστούν τις σκέψεις τους μαζί σας.
  • Γεμίστε την οθόνη, αξιοποιώντας στο έπακρο κάθε ίντσα. Τραβήξτε και σχεδιάστε την ιστορία σας με τρόπο έξυπνο. Μη γίνεστε βαρετοί.
  • Παίξτε με όλα τα εφέ (φίλτρα, σχέδιο, αυτοκόλλητα, κείμενο, Boomerang, rewind, γόμα)! Όμως, να είστε επιλεκτικοί με αυτό που χρησιμοποιείτε.

Και πάνω απ’ όλα, διασκεδάστε, δημιουργώντας!

Peggy Papagiannaki: Η Πέγκυ είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Γλωσσολογία από το ΕΚΠΑ. Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab, παράλληλα με τις σπουδές της στο Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School. O χώρος του Digital Marketing και της διαφήμισης πάντα τη γοήτευαν, γεγονός που την οδήγησε στην επιλογή αυτού του τομέα.

This website uses cookies.