X

Επιτυχημένο Instagram Marketing

Όσοι εμπλέκονται με τον χώρο της προώθησης, ψάχνουν καιρό τώρα τις καλύτερες πρακτικές για ένα επιτυχημένο Instagram Marketing. Είναι απόλυτα λογικό αυτό, αν σκεφτεί κανείς ότι το Instagram έχει ήδη δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Ποιος θα μπορούσε, λοιπόν, να αγνοήσει ένα περιβάλλον με τόσο μεγάλο εύρος χρηστών και ενδιαφερόντων; Εκ πρώτης, θα έλεγε κάποιος, ότι κανείς δεν μπορεί. Εδώ θα πούμε ότι εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης σας.

Ας θεωρήσουμε όμως ότι οι αξίες και το είδος του brand σας συνάδουν με την πλατφόρμα του Instagram και ας δούμε με ποιους τρόπους μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο Instagram Marketing.

1. Business account

Σε περίπτωση που στοχεύετε να προωθήσετε το brand σας χρησιμοποιώντας έναν προσωπικό λογαριασμό στο Instagram, καλό θα είναι ν’ αναθεωρήσετε.

Ένας εταιρικός λογαριασμός σας προσφέρει πρόσβαση σε λειτουργίες που χωρίς αυτές δεν θα μπορείτε ούτε να προωθηθείτε όπως θα έπρεπε, αλλά ούτε και να έχετε τα δεδομένα που χρειάζεστε για να συνεχίσετε σωστά.
• Instagram Insights
• Instagram ads
• Instagram Shopping
• Στοιχεία επικοινωνίας και call to action button

2. Σαφείς στόχοι

Φυσικά, όλες οι πλατφόρμες των social media είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία γα την επιχείρησή σας. Παρόλα αυτά, αν δεν ξέρετε τον ακριβή λόγο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κάθε μία πλατφόρμα, είναι πολύ πιθανό να χαθείτε στην πορεία.

Ένα επιτυχημένο Instagram Marketing μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάνε brand, όπως:
• Brand awareness
• New leads
• Καθιέρωση της μάρκας σας ως leader
• Sales

Φυσικά και μπορεί να θέλετε να συνδυάσετε κάποια από τα παραπάνω. Όμως, αν δεν ξέρετε που θέλετε να καταλήξετε με την στρατηγική αυτή, κατά πάσα πιθανότητα, θα βγείτε κάπου λάθος.

3. Audience

Η επιλογή του κατάλληλου κοινού είναι, ίσως, από τα πιο σημαντικά βήματα σε όλη αυτή τη διεργασία. Η συγκεκριμενοποίηση του κοινού θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο εύκολα το περιεχόμενο που θα αναρτήσετε και θα προωθήσετε. Αυτό θα συμβεί γιατί, πολύ απλά, δεν θα χρειαστεί να βρείτε ένα ύφος που θα απευθύνεται σε όλους. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι δεν γίνεται να δημιουργηθεί κάτι που να απευθύνεται σε όλο τον κόσμο.

Με λίγα λόγια, προωθώντας κάτι συγκεκριμένο έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να πετύχετε τον στόχο σας. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το κοινό που απευθύνεστε. Τα οφέλη, όμως, της επιλογής ενός κοινού, δεν μένουν μόνο στα προαναφερθέντα. Στην μετέπειτα πορεία σας μέσα το Instagram Marketing, θα χρειαστεί να επιλέξετε targeting options, προκειμένου να δημιουργήσετε διαφημίσεις μέσα στην ίδια την πλατφόρμα.

4. Βελτιστοποίηση Instagram profile

Όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση του προφίλ σας, αναφερόμαστε, πολύ απλά, στον τρόπο που θα κάνετε την καλύτερη πρώτη εντύπωση μέσα σε λίγες μόνο λέξεις. Σε αυτό το σημείο, θα έλεγε κανείς, ότι είναι ακατόρθωτο να σκιαγραφήσει την ταυτότητα ολόκληρου του brand μέσα σε έναν τόσο μικρό χώρο όσο το bio του Instagram.

Παρ όλη τη δυσκολία, υπάρχουν 6 βασικές επιλογές, που μπορούν κάλλιστα να σας βοηθήσουν να τα συνοψίσετε όλα (όντας πάντα λακωνικοί).
• Το όνομά σας: 30 χαρακτήρες, που περιλαμβάνονται στην αναζήτηση
• Το όνομα χρήστη: Επίσης, 30 χαρακτήρες, που περιλαμβάνονται στην αναζήτηση
• Website: Μια διεύθυνση URL με δυνατότητα, που θα οδηγεί στο επίσημο site σας
• Κατηγορία: Ένα επιχειρηματικό χαρακτηριστικό που ενημερώνει του κοινό σας για το τι είστε, χωρίς να χρησιμοποιείτε χαρακτήρες του Instagram bio
• Στοιχεία επικοινωνίας: Πείτε στους ανθρώπους πού θα σας βρουν.
• Call to action buttons: Δώστε στους Instagrammers έναν τρόπο να αλληλεπιδράσουν μαζί σας, απευθείας από τη σελίδα του προφίλ σας.

5. Συναρπαστικό περιεχόμενο

Το Instagram είναι,καθαρά,  μία εικαστική πλατφόρμα, γι’ αυτό και το περιεχόμενό σας θα είναι αναγκαστικά εικαστικό. Αυτός θα είναι ο τρόπος σας να επικοινωνείτε στο κοινό τις αξίες και το περιεχόμενο του brand σας. Φυσικά, οι εικόνες σας θα πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσες, προκειμένου να μην χαθείτε μέσα στις χιλιάδες αναρτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το οπτικό σας περιεχόμενο θα πρέπει να είναι «αιχμηρό», φωτεινό και όσο πιο minimal γίνεται. Άλλωστε, οι χρήστες του Instagram δεν χρειάζονται παραπάνω πληροφορία, ούτε και ένα περιεχόμενο που τους καθυστερεί από το scrolling και την χαλάρωσή του.

Όλα τα παραπάνω αναφέρονται στο είδος της φωτογραφίας και είναι σημαντικά. Το πιο βασικό, όμως, στοιχείο είναι το γνωστό storytelling. Το περιεχόμενό σας πρέπει να έχει να διηγηθεί κάτι στο κοινό του, δηλαδή, να έχει κάτι να πει. Αποφύγετε, λοιπόν, τις αναρτήσεις που απλώς δηλώνουν την ύπαρξή σας και χρησιμοποιήστε, τόσο τον δικό σας χρόνο, όσο και αυτό του κοινού σας πιο δημιουργικά.

6. Ομοιομορφία

Η αισθητική είναι εκείνη που χαρακτηρίζει ένα brand στα μάτια του κοινού του. Από την άλλη πλευρά, στο Instagram αυτό που επικρατεί είναι η αισθητική. Οπότε, με τα δύο αυτά δεδομένα θα πρέπει να αποφασίσετε το style που θέλετε να έχει η σελίδα σας. Θα πρέπει, δηλαδή, να υπάρχει μία ομοιομορφία στα χρώματα, στο ύφος σας, αλλά και στο περιεχόμενο αυτό καθ’ αυτό.

Αν θέλετε να βοηθήσετε τους followers σας να αναγνωρίζουν απευθείας το περιεχόμενο σας, χρειάζεται να είστε συνεπείς στις δημοσιεύσεις σας. Αυτό το τελευταίο σκέλος, αφορά όλα τα παραπάνω, αλλά και το κάθε πότε αναρτάτε τις δημοσιεύσεις σας.

Οι παραπάνω πολύ βασικοί κανόνες, θα σας βοηθήσουν να βάλετε σε μια σειρά τον τρόπο με τον οποίο θα προωθήσετε το brand σας μέσα από το Instagram. Φυσικά, δεν αρκεί να μείνετε μόνο στα βασικά, για ένα επιτυχημένο Instagram Marketing, αλλά είναι μία καλή αρχή, που αργότερα μπορείτε να διανθίσετε.

Δήμητρα Γεωργίου: Η Δήμητρα είναι απόφοιτη του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Ιονίων Νήσων. Την περίοδο αυτή εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

This website uses cookies.