X

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

Online shopping and delivery concept, woman purchasing fashion products on a website using a laptop, top view

Το Pinterest ανακοίνωσε ότι πλέον κάνει τις διαφημίσεις για ψώνια διαθέσιμες σε περισσότερες επιχειρήσεις, καθώς προχωράει στην επόμενη φάση των προσπαθειών δημιουργίας εσόδων.

Όπως εξηγήθηκε από την εταιρεία Pinterest:

«Aνακοινώνουμε το επόμενο ορόσημο για τα ψώνια μας. Επεκτείνουμε τα Shopping Ads από μερικούς λιανοπωλητές, σε εκατοντάδες επιχειρήσεις. Με τις διαφημίσεις για ψώνια, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κατάλογο των προϊόντων τους σε οπτικές, ενεργές διαφημίσεις – και αφού τα Shopping Ads αντλούν data για το προϊόν αυτόματα από μια υπάρχουσα λίστα προϊόντων, είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για brands που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τη διαφήμισή τους στο Pinterest.»

Οι διαφημίσεις για ψώνια – οι οποίες, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δοκιμάστηκαν με επιλεγμένους λιανοπωλητές τους τελευταίους μήνες – επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν αυτόματα Promoted Pins από ένα υπάρχον product feed, διευκολύνοντας έτσι τα brands να διατηρούν ενημερωμένες τις καταχωρήσεις τους στο Pinterest και να εκμεταλλεύονται τις διαθέσιμες ευκαιρίες.

Επιπλέον το Pinterest αναπτύσσει νέους τρόπους προβολής των Shopping Ads. Για παράδειγμα ένα προϊόν μπορεί να παρουσιάζεται από πολλές οπτικές γωνίες, και ταυτόχρονα το υπόλοιπο test unit να αντλεί εικόνες από ένα μείγμα “product shots and lifestyle imagery”, επιτρέποντας στους Pinners να δουν πώς θα μπορούσαν να εντάξουν τα προϊόντα αυτά στη ζωή τους.

Επεκτείνοντας περαιτέρω τα εργαλεία διαφήμισης, ανακοίνωσαν επίσης ότι τα ‘Shop the Look’ Pins τους είναι ήδη διαθέσιμα σε Brands στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα ‘’Shop the Look’’ Pins λειτουργούν με τρόπο παρόμοιο με τα Shopping Tags του Instagram, τα οποία επίσης εξελίσσονται σταδιακά. Με την εξάπλωση του ‘’Shop the Look’’ οι διαφημιζόμενοι στο Pinterest θα έχουν πλέον περισσότερους τρόπους για να προβάλουν καλύτερα το content τους και η πλατφόρμα θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες για shopping. Έτσι το Pinterest παύει να είναι ένα κλασικό κοινωνικό δίκτυο.

Εάν δεν έχετε εξετάσει τις δυνατότητες που προσφέρει το Pinterest για την επιχείρησή σας, ίσως είναι καλό να το επισκεφθείτε ξανά, ιδιαίτερα έπειτα από τις τελευταίες αλλαγές του αλγορίθμου του Facebook. Το Pinterest ενώ έχει μόνο 200 εκατομμύρια μηνιαία ενεργούς χρήστες (που βέβαια είναι μεγάλο νούμερο, αλλά πολύ μικρότερο συγκριτικά με το Facebook) όσοι το χρησιμοποιούν έχουν μεγάλη πρόθεση να αγοράσουν.

Μια πρόσφατη αναφορά έδειξε ότι το 90% των εβδομαδιαίων Pinners χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να πάρουν αποφάσεις για αγορά και το 78% των Pinners λένε ότι το περιεχόμενο των brands της πλατφόρμας είναι χρήσιμο.

Αυτές οι νέες επιλογές διαφήμισης αυξάνουν στις διαθέσιμες ευκαιρίες.

Dimitra Bouchari: Η Δήμητρα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η δημιουργικότητα καθώς και το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, ήταν τα πρώτα στοιχεία που την οδήγησαν στον χώρο του digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.