X
    Categories: Case Studies

Πώς προωθείς ένα commodity;

Η Lexar είναι μια εταιρεία παραγωγής για τσιπάκια μνήμης για υπολογιστές. Οι περισσότεροι θα την έχετε δει σε κάρτες μνήμες για φωτογραφικές μηχανές και κινητά ή σε USB sticks.

Μπορεί κάπου να την έχει πάρει το μάτι σας, αλλά συνήθως δεν είναι η πρώτη προτίμηση των χρηστών αφού τα γνωστά ονόματα σε αυτό τον τομέα είναι άλλα.

Και αυτό είναι πρόβλημα για την Lexar η οποία ξέρει ότι τα προϊόντα της είναι εξίσου ποιοτικά αλλά δεν υπάρχει η αντιστοιχία αυτή στη συνείδηση του καταναλωτή.

Η κατάσταση μάλιστα είναι χειρότερη γι αυτούς καθώς όλη η κατηγορία αντιμετωπίζεται από τους καταναλωτές ως commodity. Δεν παίζει ρόλο ποια μάρκα θα αγοράσεις, αφού όλα κάνουν την ίδια δουλειά.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι οι κατασκευαστές έχουν ένα βασικό κριτήριο στον οποίο μπορούν να ανταγωνιστούν: την τιμή. Και αυτό δεν είναι ποτέ καλό για τους ίδιους.

Πώς λοιπόν μπορεί ένας κατασκευαστής να διαφοροποιηθεί;

Κάνοντας ίσως ένα video στο οποίο δείχνει τις εγκατάστασεις τους, προβάλλει τα στάνταρ του, διαφημίσει το brand του δείχνοντας στον κόσμο αυτό που ο κόσμος δεν ήξερε ότι υπάρχει: η ποιότητα κατασκευής.

Και έτσι η ποιότητα μπαίνει στην καταναλωτική συνείδηση ως ένα ακόμα κριτήριο στην επιλογή μάρκας. Και εκεί η Lexar σκοράρει αυτόματα πρώτη για όποιον έχει δει το βίντεο αφού κανένας άλλος δεν έχει τολμήσει να πει κάτι για την ποιότητά του.

Πολύ καλή κίνηση από τη Lexar!

Το βίντεο το βρήκαμε από το post του ανθρώπου με τα πολλά ενδιαφέροντα,
Γιάννη Λάριου.
George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.