X

Τι είναι το Social Media Management

Το social media management, θα λέγαμε ότι είναι η διαχείριση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής social media. Ωστόσο, η διαχείριση των social media, περιλαμβάνει κάτι περισσότερο από απλή απάντηση σε inbox και comments. Συνδέεται με άλλες σημαντικές πτυχές της στρατηγικής digital marketing και είναι μία πρακτική που υποστηρίζει τις στρατηγικές digital marketing και social media.

Η στρατηγική social media, ασχολείται με τη χρήση social media platforms για την δημιουργία κυρίως awareness και πωλήσεων. Όμως , πως εξασφαλίζει κάποιος ότι η προσέγγιση της διαχείρισης των social media σας είναι η σωστή για το brand σας;

Επιλέξτε το σωστό social media platform για το brand σας

Πίσω από κάθε επιτυχημένη στρατηγική  digital marketing, βρίσκεται μία ομάδα ατόμων με σαφή κατανόηση για το αγοραστικό κοινό του. Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας, ότι για να γίνει γνωστό το brand σας και να είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας, θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να σκεφτείτε σε ποιους απευθύνεται το προϊόν/ υπηρεσία σας.

Το κάθε social media platform, απευθύνεται σε διαφορετικές ηλικίες και ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, το TikTok είναι μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη εφαρμογή, που μπορείς να δημιουργήσεις video με μουσική, φίλτρα και διάφορα άλλα. Το 41% των χρηστών είναι ηλικίας μεταξύ 16-24 ετών. Για παράδειγμα, εάν διαχειρίζεστε ένα account που ασχολείται με software για υπολογιστές, τότε σίγουρα το TikTok δεν είναι το platform που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα και να κερδίσετε fans.

Από την άλλη πλευρά, το LinkedIn, είναι ένα επαγγελματικό social media network. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται σε αυτό, είτε είναι εταιρείες που θέλουν να προσελκύσουν κοινό/ μελλοντικούς υπαλλήλους ή και το αντίστροφο. Η επιλογή λοιπόν της σωστής κοινωνικής πλατφόρμας, είναι θέμα κατανόησης του είδους των χρηστών που απευθύνεται η κάθε μία από αυτές.

Δημιουργείστε την δική σας Social Media Strategy

Ένα πολύ βασικό στοιχείο για την social media στρατηγική σας, είναι να δημοσιεύετε ενδιαφέρον περιεχόμενο για το κοινό σας. Το 2015, ο Jeremy Miller, έγραψε το βιβλίο με τίτλο “Sticky Branding.” Σύμφωνα με το Miller, μόλις το 3% της αγοράς είναι ενεργοί αγοραστές. Το υπόλοιπο ποσοστό, κατανέμεται ως εξής:

  • 7% το ποσοστό εκείνων που πιθανό να χρειάζονται το προϊόν σας, αλλά δεν έχουν αναζητήσει άλλες επιλογές,
  • ένα 30% είναι εκείνοι που δεν έχουν επιθυμία να το αγοράσουν αυτή τη στιγμή,
  • 30% εκείνοι που δεν έχουν ενδιαφέρον για την αγορά σας,
  • και τέλος, 30% εκείνοι που δεν είναι οι τέλειοι πελάτες, επειδή δεν ταιριάζουν στο brand σας.

Η κατανόηση των παραπάνω, θα σας βοηθήσει να εστιάσετε στην δημιουργία περιεχομένου που απευθύνεται σε κάθε αγοραστή. Αυτό σημαίνει, την δημιουργία περιεχομένου που θα τους βοηθήσει να μεταβούν από το 30% που δεν ενδιαφέρονται για το προϊόν σας, στο 3% που θα το αγοράσουν.

Τέλος, η “συνεργασία” με το κοινό σας, είναι ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο του social media management. Είναι μία ευκαιρία να έχετε άμεσες αλληλεπιδράσεις και να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ανάγκες και τις επιθυμίες που έχει το κοινό σας και πως τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας, μπορούν να του φανούν χρήσιμες.

Νατάσα Γιασεμάκη: Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

This website uses cookies.