X

Το κλειδί για να αυξήσετε το engagement rate στα social media της επιχείρησής σας

Social media and networking concept: group of color signs with social media services isolated on white background

Το κλειδί για να έχει η επιχείρηση σας δημοφιλή social media βρίσκεται στo engagement, στην αλληλεπίδραση δηλαδή των χρηστών με το περιεχόμενο σας. Ακολουθήστε αυτές τις κορυφαίες συμβουλές για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας σας, γεγονός που θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη της επιχειρήσης σας.

1. Μοιραστείτε το περιεχόμενο άλλων λογαριασμών

Αν κάποιος άλλος μπορεί να δώσει καλύτερες απαντήσεις σε ένα ερώτημα, χρησιμοποιήστε το περιεχόμενό του. Οι πελάτες σας θα δουν ότι είστε εκεί για να τους δώσετε ό, τι χρειάζονται, είτε η πληροφορία προέρχεται από εσάς είτε όχι. Μια πολλή αποτελεσματική μέθοδος είναι η συνεργασία του brand σας με γνωστούς και σχετικούς με το κοινό σας influencers. Μέσα από την συνεργασία σας, θα δημιουργήσουν ανάλογο περιεχόμενο για τους λογαριασμούς σας και θα επηρεάσουν θετικά τους ακόλουθους τους για το brand σας, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη που έχουν σ’ αυτό.

2. Κάντε τους πελάτες σας νιώσουν κομμάτι της επιχείρησής σας

Όχι μόνο θα πρέπει να κοινοποιείτε τις δημοσιεύσεις των πελατών σας που αφορούν το brand σας, αλλά για να τους κάνετε πραγματικά να νιώθουν κομμάτι της επιχείρησής σας, είναι καλύτερο να δώσετε άμεσες απαντήσεις στο περιεχόμενό τους. Η ανταπόκριση σε κάθε δημοσίευση τους που δεν απευθύνεται απλώς απευθείας στο εμπορικό σήμα αλλά ίσως το αναφέρει μέσω ενός συγκεκριμένου hashtag είναι εξαιρετικός τρόπος για να εξασφαλιστεί ότι κάθε πελάτης αισθάνεται ότι εκτιμάται από την επιχείρηση. Ακόμη, με χαιρετισμό των πελατών με το όνομά τους δείχνει ότι κάθε απάντηση έχει συνταχθεί προσεκτικά για κάθε χρήστη από κάποιον υπάλληλό σας, κάνοντας την επιχείρηση να φαίνεται φιλική και όχι σαν μια μεγάλη απρόσωπη εταιρία. «Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τους ανθρώπους περισσότερο από ό, τι εμπιστεύονται απρόσωπες, εταιρικές μάρκες».

3. Οπτικοποιήστε τα μηνύματα σας

Ακριβώς όπως τα emoticons, οι εικόνες και τα βίντεο είναι αποτελεσματικές προσθήκες στις δημοσιεύσεις των κοινωνικών μέσων και στο περιεχόμενο marketing εν γένει. Αυτά ενεργούν για να δημιουργήσουν μια πιο ελκυστική ανάρτηση που οι χρήστες θα θέλουν να διαβάσουν, αλλά και για εκείνους που μπορεί να αγνοήσουν εντελώς μια δημοσίευση απλού κειμένου.

4. Δημιουργήστε δημοσκοπήσεις και έρευνες

Μια άλλη καλή πρακτική για τη δημιουργία engagement είναι η χρήση δημοσκοπήσεων και ερευνών. Οι δημοσκοπήσεις και οι έρευνες στα social media είναι εξαιρετικά αποδοτικές για τη γρήγορη συλλογή δεδομένων  του κοινού σας. Δημοσιεύστε τη δημοσκόπηση ή την έρευνα σας τις βέλτιστες ώρες που το κοινό-στόχος σας τείνει να είναι ενεργό. Τα στοιχεία που προέρχονται από δημοσκοπήσεις και έρευνες είναι εξαιρετικά χρήσιμα για μελλοντικό υλικό marketing. Εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ψηφοφορία σας για να κάνετε και τα δύο ταυτόχρονα, ακόμα καλύτερα!

5. Εκτελέστε διαγωνισμούς και δώρα

Προσφέροντας στους πελάτες σας δώρα σε αντάλλαγμα για tweeting με ένα συγκεκριμένο hashtag ή  για κοινοποίηση του περιεχομένου σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιβραβεύσετε και να αναγνωρίσετε την αφοσίωση του κοινού σας. Οι άνθρωποι, γενικά, θα ασχοληθούν πιο πρόθυμα με ένα εμπορικό σήμα αν αυτό σημαίνει ότι θα πάρουν κάτι από την επιχείρηση. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένας κωδικός έκπτωσης για παράδειγμα, η επιλογή είναι δική σας. Η διεξαγωγή ενός απλού διαγωνισμού που θα φέρει τους χρήστες σε επαφή με το brand σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας.

6. Δημοσιεύστε συχνά και σε βέλτιστες ώρες

Βεβαιωθείτε ότι τα κανάλια των μέσων κοινωνικής σας δικτύωσης είναι ενεργά καθώς είναι ζωτικής σημασίας να δείξετε στο κοινό σας ότι είστε ενημερωμένοι πάνω στις τελευταίες τάσεις της αγοράς. Θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει με το εμπορικό σήμα σας τη στιγμή που συμβαίνει γι΄αυτό βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε συχνά περιεχόμενο για να διατηρείτε το κοινό σας ενημερωμένο. Η δημοσίευση αναρτήσεων σε στιγμές που οι πελάτες-στόχοι σας είναι πιθανότατα ενεργοί είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξασφαλίσετε ότι οι οπαδοί σας θα δουν το περιεχόμενό σας δίνοντάς σας τις καλύτερες πιθανότητες να δημιουργήσετε engagement. Οι τακτικές δημοσιεύσεις σχετικά με τα τελευταία νέα της εταιρείας, καθώς και τα νέα της βιομηχανίας, θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να θεωρηθεί ως πρωτοπόρος του κλάδου.

7. Χρησιμοποιήστε τα Εργαλεία Analytics για να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των social media σας

Τα Εργαλεία Analytics είναι πραγματικά χρήσιμα για την καταγραφή engagement σε κοινωνικά μέσα, ιστότοπους κτλ. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα για την βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας αλλά και της γενικότερης στρατηγικής σας. Κάθε εργαλείο ανάλυσης προσφέρει κάτι ελαφρώς διαφορετικό, γι’ αυτό είναι σπουδαίο να πειραματιστείτε με παραπάνω από ένα για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε τα κατάλληλα δεδομένα που χρειάζεστε για τις ανάγκες της καμπάνιας σας. Τα περισσότερα εργαλεία ανάλυσης διαθέτουν επίσης προσαρμόσιμες επιλογές, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να αποκτήσει συγκεκριμένους τύπους δεδομένων στο εύρος ημερομηνιών που χρειάζεται. Αυτό είναι ιδανικό για τους χρήστες που πρέπει να μετρήσουν μια ολόκληρη καμπάνια που μπορεί να ρυθμιστεί να τρέχει σε συγκεκριμένες ώρες εξαιτίας γεγονότων που συμβαίνουν κλπ.

Και τώρα που γνωρίζετε τις κορυφαίες συμβουλές μας για engagement στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης, δεν μένει παρά να τις εφαρμόσετε και να δείτε τους λογαριασμούς  της επιχείρησή σας να γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς.

 

Dimitra Kasapoglou: Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

This website uses cookies.