X

Ανακάλυψε τη διαφήμιση στο Facebook και απέλυσε 1.600 άτομα στην P&G

Ο λόγος για τον CEO της Procter & Gamble, Robert McDonald, ο οποίος εδώ και δύο χρόνια αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη χωρίς να εξετάζει το ROI.

Έτσι, μετά από την τελευταία τέτοια πρακτική κατά την οποία αύξησε το adspend κατά 24%, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν μόνο 6%.

Όταν ερωτήθηκε είπε ότι «Με το Facebook και το Google βρίσκουμε ότι έχουμε καλύτερο ROI όταν υπάρχει ο σχεδιασμός και η μεγάλη ιδέα…»

Δεν είναι ότι δεν του το είπε κανείς τόσο καιρό. Είναι ότι δεν τους άκουγε. Κρίμα για τις θέσεις εργασίας.

Πλήρες άρθρο στο BusinessInsider.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.