X

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

Πώς μπορείτε να αναπτύξετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Μέσα από αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τους τρόπους ανάπτυξης της λίστας των emails μέσω του email marketing, των εμπορικών εκθέσεων ή των networking events, καθώς και των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων.

Αρχικά, μια απροσδόκητη στρατηγική για την οικοδόμηση λίστας εκτός σύνδεσης είναι η ψυχρή κλήση.
Αυτή η στρατηγική δεν σας κοστίζει τίποτα παρά αρκετό χρόνο (ή λιγοστά χρήματα εάν προσλάβετε κάποιον βοηθό για να καλεί αντί για εσάς). Η συγκεκριμένη τακτική απαιτεί να γνωρίζετε το όνομα του ατόμου που επιθυμείτε ως συνδρομητή και ένα σύντομο σενάριο:

«Γεια σας, ονομάζομαι ΧΧΧ από την εταιρεία ΧΧΧ. Έχω ένα σημαντικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στείλω στον κύριο ΧΧΧ. Θα με ενδιέφερε να με συνδέσετε μαζί του για να μας παραχωρήσει την άδεια να του αποσταλεί ».

Αν αυτό δεν αρκεί στον κύριο ΧΧΧ, μπορείτε να συνεχίσετε:

«Ο λόγος που ζητώ την άδειά σας είναι ότι εργάζομαι για την ΧΧΧ, έναν γνωστό και σεβαστό εμπειρογνώμονα ασφαλιστικού μάρκετινγκ. Δημιουργεί ένα εβδομαδιαίο newsletter, το οποίο πολλές χιλιάδες ασφαλιστικοί πράκτορες λαμβάνουν, το διαβάζουν και το απολαμβάνουν. Ο μόνος λόγος που καλώ είναι για να ρωτήσω τον κύριο ΧΧΧ εάν θα ήταν ανοιχτός να του στέλνουμε email για το εβδομαδιαίο μας ενημερωτικό δελτίο. Οι αναγνώστες μας λένε ότι χρειάζονται περίπου έξι λεπτά για να διαβάσουν το καθένα και βρίσκουν μεγάλη αξία σε αυτό. Μπορείτε να με συνδέσετε; ».

Φυσικά, εάν είστε συνδεδεμένοι με τον κύριο ΧΧΧ αμέσως, θα χρησιμοποιούσατε λίγο πολύ την ίδια τακτική για να τον πείσετε για την αξία της ανάγνωσης του newsletter που ζητάτε την άδεια για αποστολή.

Direct email

Οι αυτόματες αποστολές είναι ένας από τους λιγότερο δαπανηρούς τρόπους για να προσθέσετε ονόματα στη λίστα συνδρομητών σας.
Τι πρέπει να προσφέρετε; Ό, τι και αν είναι, συνδέστε το με μια εγγραφή. Δημιουργήστε το έτσι ώστε η (ακαταμάχητη) προσφορά να μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο όταν ο παραλήπτης εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο σας.


Δικτύωση / Networking

Εάν παρακολουθείτε ζωντανές εκδηλώσεις όπως εμπορικές εκθέσεις και networking events, θα έχετε πολλές ευκαιρίες να προσθέσετε συνδρομητές για το newletter σας.
Ο παθητικός τρόπος: Μέσω των επαγγελματικών σας κάρτών ή των ενημερωτικών brochures για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας μπορείτε να διαθέτετε έναν σύνδεσμο εγγραφής ή, ακόμα καλύτερα, έναν QR code. Ο QR code θα επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν στην email list σας απλά με τη σάρωση του κώδικα. Στην ερώτηση εάν συλλέγοντας emails σε τέτοιες εκδηλώσεις πρόσωπο με πρόσωπο θεωρούνται “opt-in” για τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ESP); Η απάντηση είναι ναι, αν το κάνετε χρησιμοποιώντας μια φόρμα να δείχνει σαφώς ότι το άτομο εγγράφεται για να συμμετάσχει στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας πουι αυτή συμμορφώνεται με τον κανονισμό GDPR και να του δίνεται την δυνατότητα να κάνει unsubscribe όποτε το επιθυμεί. Πολλοί έμποροι έχουν βρει ως πιο αποτελεσματικό (και δεοντολογικό) τρόπο συλλογής πληροφοριών επικοινωνίας χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή σε ένα tablet ή στον υπολογιστή τους. Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχάσετε να στείλετε σε αυτές τις νέες σας επαφές το συντομότερο δυνατό ένα Welcome email επιβεβαιώνοντας έτσι τη συμμετοχή τους στη λίστα σας.

Το κόστος απόκτησης συνδρομητών σε ζωντανές εκδηλώσεις μπορεί να είναι δύσκολο να υπολογιστεί. Δεν είναι μόνο το κόστος της εκτύπωσης των επαγγελματικών καρτών ή και των φυλλαδίων που θα χρειαστείτε. Το κόστος αυξάνεται περισσότερο από το πόσο χρόνο και το ποσό των χρημάτων που θα δαπανήσετε για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση. Ωστόσο ο συγκεκριμένος τρόπος ακόμη είναι σχετικά φθηνός, ειδικά σε σύγκριση με τις τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές προσφορές, δηλαδή το τελευταίο μας case.

Τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση

Eδώ μιλάμε για μεγάλα budget, τα οποία είναι δύσκολο να διευκρινιστούν με απόλυτη σιγουριά. Το κόστος παραγωγής ραδιοφωνικής διαφήμισης ποικίλει ανάλογα με το ζητούμενο και τις παραγωγές, κάτι για το οποίο θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο agency. Σε αυτή την τιμή ακόμα θα πρέπει να προσθέσετε και το κόστος του ραδιοφωνικού spot σας όταν αυτό θα τρέξει on air. Το ίδιο βέβαια ισχύει και αν επιθυμείτε να εκτελέσετε μια τοπική τηλεοπτική διαφήμιση. Οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας και του έτους καθώς και την τοποθεσία. Μπορείτε να πληρώσετε οπουδήποτε για ένα σημείο 30 δευτερολέπτων το μεσημέρι μια χαμηλότερη τιμή, αλλά για μια διαφήμιση που παίζεται μεταξύ 6 μ.μ. και 7 μ.μ. θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο. Η εθνική τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία μπορεί να τρέξει και με €100.000 για ένα σημείο 30 δευτερολέπτων, είναι πέρα ​​από τον προϋπολογισμό των περισσότερων μικρών επιχειρήσεων. Αλλά βέβαια όλα αυτά εξαρτώνται από το Budget που μπορεί να διαθέσει ο καθένας και το πόσο αναγκαίος κρίνει ότι είναι ο τρόπος που θέλει να ακολουθήσει.

Anna Prifti: Η Άννα είναι απόφοιτη του τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Το ενδιαφέρον της για τα Social Media και το σκηνικό πίσω από αυτά την οδήγησε στην επιθυμία να ασχοληθεί με τον χώρο του Digital Marketing, όπου και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.