X

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

To cost per acquisition, ή CPA, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά metrics και μετράει το συνολικό κόστος απόκτησης ενός πελάτη, σε μία καμπάνια PPC.

Ακολουθούν 4 τρόποι για να μειώσετε το CPA των λογαριασμών σας.

1) Επανεξετάστε τα Locations

Ένας από τους κύριους λόγους που οδηγούν σε σπατάλη χρημάτων είναι locations που δεν γίνονται conversions. Ενώ μπορεί να μοιάζει σωστό να στοχεύετε σε πολλές τοποθεσίες, όταν το κάνετε, οι διαφημίσεις σας προβάλλονται σε κοινό που δεν ενδιαφέρετε για αυτό που παρέχετε. Κύριος οδηγός σας σε αυτή την περίπτωση είναι το Google Analytics, όπου μπορείτε να δείτε τα conversion rates του κάθε location. Όταν εντοπίσετε τις περιοχές με το χαμηλότερο conversion rate, μπορείτε είτε να απενεργοποίησετε εντελώς τις διαφημίσεις είτε να χαμηλώσετε τα Bids.

2) Διατηρείτε πάντα υψηλό το Quality Score

Παρόλο που υπάρχουν διαφωνίες για τον ρόλο του Quality Score και του PPC, υπάρχουν αποδείξεις ότι το υψηλό Quality Score οδηγεί σε καλύτερη απόδοση των ads αλλά και σε χαμηλότερο CPA. Το quality score κάνει μία εκτίμηση τις ποιότητας των διαφημίσεων, των λέξεων κλειδιών και των landing pages. Υψηλότερα quality scores σημαίνουν ότι οι διαφημίσεις σας είναι σχετικές και οδηγούν σε χαμηλότερο CPC και κατά συνέπεια σε χαμηλότερο CPA.

3) Δοκιμάστε το Smart Bidding

Το Smart Bidding είναι μία αυτοματοποιημένη στρατηγική που κάνει χρήση του machine learning και βελτιστοποιεί τις διαφημίσεις ανάλογα με το Objective που έχετε θέσει. Tα objectives που μπορείτε να θέσετε είναι τα target CPA, target ROAS, search page location, and enhanced CPA. Όταν βάζετε ένα ποσό στο target CPA, η google βάζει το CPC bid σας σε αυτό το ποσό και προσπαθεί να πάρει όσα περισσότερα conversions μπορεί. Είναι μία πολύ χρήσιμη στρατηγική όταν έχετε περιορισμένο budget.

4) Συνεχής εποπτεία του account

Ίσως η πιο σημαντική συμβουλή για τα Google Ads. Πολλοί marketers πιστεύουν ότι αρκεί να στήσουν μία καμπάνια και μετά να την αφήσουν μόνη της να τρέχει. Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Ένα account θέλει συνεχή εποπτεία και δοκιμές μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία που θα οδηγήσει στο βέλτιστο αποτέλεσμα. Οποιαδήποτε συμβουλή και αν ακολουθήσετε από τις παραπάνω, χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση για βελτίωση της απόδοσης του λογαριασμού.

Haris Nikolopoulos: Ο Χάρης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΑΘηνών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος MBA με τίτλο "Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων" του ΑΤΕΙ Πειραιά και Digital Marketing Certification από την Hellenic American Union. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.