X

4 ξεχωριστές ιδέες για να αυξήσετε το User Generated Content

Τον τελευταίο χρόνο, λέξεις και φράσεις όπως Content is King, Content Marketing, Magnetic content και πολλές άλλες που αφορούν στο περιεχόμενο, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή όλων όσων ασχολούνται με τα social media.

To θέμα όμως είναι: πώς θα δημιουργήσουμε ποιοτικό περιεχόμενο, ή ακόμα καλύτερα πώς θα κάνουμε τους ίδιους μας τους fans να δημιουργήσουν ποιοτικό περιεχόμενο για εμάς, ώστε  να αυξήσουμε το engagement, το reach αλλά και το virality της σελίδας (τρία βασικά KPI’s κάθε σελίδας).

Για όλους εμάς που ασχολούμαστε με τα social media, θα έλεγα ότι το user generated content είναι ότι πιο «καυτό» υπάρχει. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το πιο hot trend και ο μόνος τρόπος να ξεχωρίσει ένα brand που ακολουθεί τη σωστή στρατηγική, από ένα άλλο.

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές προτιμούν να ακούσουν την γνώμη των φίλων τους και να διαβάσουν το περιεχόμενο που παράγουν οι φίλοι τους (earned media) παρά να εμπιστευτούν τα paid ή τα owned media των brands.

Παρακάτω, θα δούμε 4 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε το user generated content στις σελίδες σας. 

1. Δημιουργήστε εμπειρίες και εργαλεία

Δημιουργήστε ενέργειες στο Facebook που συνδέονται με μια offline εμπειρία που θα έχουν οι χρήστες, ή με ένα εργαλείο που θα τους βοηθήσει να λύσουν τα καθημερινά τους προβλήματα. Σίγουρα, εκείνοι που θα μείνουν ευχαριστημένοι, θα επιστρέψουν στη σελίδα του Facebook για να γράψουν τη γνώμη τους, να ανεβάσουν φωτογραφίες από την εμπειρία που είχαν, αλλά και για να ευχαριστήσουν το brand.

2. Μοιράστε personalized products

Μήπως ήρθε η ώρα να επιβραβεύσετε τους fans σας; Βρείτε τους top influencers της σελίδας σας καθώς και τους top influencers για το προϊόν σας και δημιουργήστε προϊόντα, ειδικά, γι’ αυτούς, έχοντας πάνω το όνομα τους ή το nickname τους. Σίγουρα, όλοι όσοι λάβουν το συγκεκριμένο δώρο θα τραβήξουν φωτογραφίες και θα τις μοιραστούν τόσο στη σελίδα σας, όσο και στα δικά τους προσωπικά profile, για να δείξουν πόσο μοναδικό είναι αυτό που έχουν.

3. Μοιράστε δώρα που δεν αγοράζονται με χρήματα

Όλο και περισσότεροι διαγωνισμοί γίνονται καθημερινά στις σελίδες του Facebook. Οι περισσότεροι μοιράζουν δώρα τεχνολογίας (iPad, iPhone) πιστεύοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα έχουν περισσότερους fans (και συνεπώς και καλύτερα αποτελέσματα) κάτι που τελικά δεν συμβαίνει.
Σκεφτείτε λοιπόν, να μοιράσετε δώρα, τα οποία οι χρήστες δεν μπορούν να αγοράσουν με χρήματα. Αν για παράδειγμα το brand σας ασχολείται με αθλητισμό ή αθλητικά είδη, ένας αγώνας μεταξύ fans και της αγαπημένης τους ομάδας είναι σίγουρα ένα δώρο που κανένας χρήστης δε θα μπορούσε να το αγοράσει.

4. Αξιοποιήστε τα σημεία πώλησης.

Οι περισσότερες ενέργειες που τρέχουν offline και τα περισσότερα promotion, δεν έχουν καμία πραγματική σύνδεση με τα social media. Συνήθως, είναι απομονωμένες ενέργειες που ένας καταναλωτής πηγαίνει στο σημείο πώλησης και αγοράζει ένα προϊόν το οποίο είναι σε προσφορά. Αν λοιπόν καταφέρετε να συνδέσετε τις προσφορές σας με κάποιο digital action (π.χ like στη σελίδα) ή μέσω ενός UTC (under the cap διαγωνισμού) που οι καταναλωτές για να κερδίσουν πρέπει να βάλουν τον κωδικό στο Facebook page σας, τότε η αύξηση του user generated content θα είναι άμεση και με διάρκεια, αφού για όλη τη χρονική περίοδο που θα τρέχει το promotion, οι καταναλωτές θα έρχονται στη σελίδα για να μιλήσουν και να λάβουν μέρος στην ενέργεια.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.