X
    Categories: Advertising

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

Αποφασίσατε να συνεργαστείτε με Digital Agency; Aς πούμε δύο λόγια…

Τα digital agencies προσφέρουν ένα μοναδικό σετ δυνατοτήτων όπου παρακάτω θα δούμε πως μπορείτε να αξιοποιήσετε τις περισσότερες από αυτές τις δυνατότητες.

Το digital marketing είναι εδώ για να μείνει!

Τα τελευταία χρόνια, τα digital agencies έχουν αποκτήσει θαυμαστές και όχι άδικα. Πολλοί από εσάς έχετε ήδη καταλάβει ότι είναι δύσκολο να τα κατηγοριοποιήσετε.

Τα digital agencies είναι μέρος της marketing σχολής, της dev shop και της εταιρίας σχεδιασμού που είναι γεμάτοι από ‘nerds’ που αγαπούν να λύνουν marketing προβλήματα με digital λύσεις.

Τα digital agencies δεν διαφέρουν σε τίποτα από ότι οι υπόλοιπες υπηρεσίες, αλλά για να πάρετε μια ιδιαίτερα καλή δουλειά, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να εξετάσετε.

5 Tips

1. Να πάτε προετοιμασμένοι

Οι πελάτες με εδραιωμένα brands πάντοτε καταφέρνουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα Digital Agencies επειδή δεν χρειάζεται να αφιερώσουν χρόνο και προσπάθεια για να καθορίσουν το brand τους στον ψηφιακό κόσμο. Σκεφτείτε πως μεταφράζεται η επωνυμία σας από διαφημιστικές πινακίδες, TV spots, Τwitter, Instagram, e-commerce πλατφόρμες. Αν δεν έχετε ένα καλά καθορισμένο digital brand, αφιερώστε πρώτα χρόνο σε αυτό πριν την ανάθεση project και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ ισχυρότερο.

2. Πειραματιστείτε

Η τεχνολογία αλλάζει συνέχεια και γρήγορα, ειδικά στο digital marketing. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον digital κόσμο, έχετε ανοιχτό μυαλό στις νέες τεχνολογίες και μεθόδους. Τα digital agencies αγαπούν να είναι πρωτοπόροι.

Γίνετε πρωταθλητές αυτού του πνεύματος και αγκαλιάστε τον πειραματισμό. Μια μικρή ελευθερία σε νέα πράγματα και ιδέες μπορεί να απογειώσει το οποιοδήποτε project.

3. Καταγράψτε τα δεδομένα

Στις μέρες μας τα πάντα μπορούν να παρακολουθούνται. Μπορείτε να μάθετε πότε κάποιος μπαίνει στο site σας, από που προέρχεται και ακόμα και το τι λένε για το brand σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να λάβετε στατιστικά με όλα τα παραπάνω.

Όλα αυτά τα παρακολουθήσιμα δεδομένα μπορούν να είναι εξαιρετικά πολύτιμα εργαλεία στο πλαίσιο της βελτίωσης των αποτελεσμάτων των digital projects, οπότε επωφεληθείτε από αυτό.

4. Να περιμένετε κάτι περισσότερο από τις διαφημίσεις

Δεδομένο: ένας software engineer ικανός να αναπτύσσει πολύπλοκα συστήματα δεν εργάζεται σε ένα digital agency για να φτιάχνει banners στο διαδίκτυο όλη μέρα. Δεν έχουμε τίποτα με τα banners αλλά σκεφτείτε τι μπορεί να κάνει αυτός ο άνθρωπος στο project σας. Έτσι, την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε το digital agency σας περιμένετε να έχουν περισσότερες ιδέες από μια σειρά διαφημίσεων.

5. Να ενθαρρύνετε τη συνεργασία

Όταν πρόκειται για μεγάλο project, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι η συνεργασία φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα, αυτό που μπορεί να προκαλεί έκπληξη είναι πως αυτή η συνεργασία πρέπει να γίνει όσον το δυνατόν νωρίτερα. Είναι επώδυνο να πείτε σε έναν πελάτη ότι η ιδέα εφαρμογής που έχει τοποθετηθεί σε άλλη εταιρεία δεν πρόκειται να λειτουργήσει ή είναι εκτός στρατηγικής.

Τέτοιες καταστάσεις μπορούν να αποφευχθούν εάν όλα τα digital agency συγκεντρωθούν αρχικά. Περίεργο; Ναι. Αλλά αξίζει. Η ανταλλαγή γνώσεων, σε συνδυασμό με την εμπειρία που προσφέρει κάθε agency, μπορεί να οδηγήσει σε απίστευτη δουλειά και αποτελέσματα.

Katerina Michalopoulou: Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου και του τμήματος Digital Marketing του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.Το ενδιαφέρον της για τον κλάδο του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα της φοιτητικά χρόνια.Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.