X

6 μέθοδοι βελτίωσης του Marketing μέσω του Instagram

Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει τα 6 εργαλεία-κλειδιά για να βελτιώσετε το Marketing της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας το Instagram. Μέσω αυτών μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις λειτουργίες και ευκολίες του και έτσι να βελτιώσετε τη διαδικτυακή εικόνα της επιχείρησής σας.

Οι 6 μέθοδοι είναι οι εξής:

1. Βάλτε φίλτρα στις φωτογραφίες σας ώστε να έχουν ένα μοναδικό στιλ.

Η βασική αρχή ενός επαγγελματικού λογαριασμού στο Instagram είναι να περιγράψετε σωστά και με λεπτομέρεια την επιχείρησή σας. Οι φωτογραφίες που θα βάλετε σε αυτό, θα πρέπει να αναδεικνύουν τη δραστηριότητα της επιχείρησης και να δημιουργούν ένα ερέθισμα στους υποψήφιους πελάτες σας.
Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει σχέση μεταξύ των φωτογραφιών και των αντιπροσωπευτικών στοιχείων της επιχείρησής σας. Το εργαλείο που κάνει στην προκειμένη περίπτωση αυτή τη δουλειά, είναι το A Color Story. Η προαναφερθείσα εφαρμογή τελειοποιεί τις φωτογραφίες και τους δίνει μια πιο επαγγελματική μορφή. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί δωρεάν 5 φίλτρα επεξεργασίας και αν πληρώσετε $7.99 μπορείτε να τα αγοράσετε όλα.

2. Ενσωματώστε τη σελίδα της επιχείρησής σας στο Instagram για περισσότερη προβολή.

Ένας τρόπος για να πετύχετε μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησής σας, είναι να ενσωματώσετε το δικό σας blog ή website στο Instagram. Το εργαλείο που θα σας βοηθήσει να το κάνετε αυτό είναι το SnapWidget.
Οι επισκέπτες του blog ή website έχουν τη δυνατότητα να σας ακολουθούν στο Instagram.
Μπορείτε να φτιάξετε ένα slideshow με τις φωτογραφίες σας και όταν προσθέσετε τον κωδικό του blog ή του website, το SnapWidget αυτόματα μεταφέρει όποιες φωτογραφίες προστίθενται στο Instagram, στο blog ή το website αντίστοιχα.

3. Να διαμοιράζετε τις φωτογραφίες με άλλα Instagram Accounts.

Μια πολύ σημαντική εργασία είναι οι σωστές καταχωρήσεις στο Instagram μέσω του Repost App. Το να αναδημοσιεύονται φωτογραφίες άλλων χρηστών είναι ένας ωραίος τρόπος να αναπτύξετε συνεργασίες με τους followers σας. Η εφαρμογή αυτή είναι διαθέσιμη σε iOS και Android και αυτό κάνει εύκολη την αναδημοσίευση φωτογραφιών και άρθρων από άλλους λογαριασμούς Instagram, δίνοντας βαρύτητα στη δική σας καταχώρηση με μια πιο βελτιωμένη εικόνα από την πρωταρχική.

4. Προγραμματισμός των καταχωρήσεων στο Instagram.

Δεν είναι δυνατόν να είστε συνέχεια στον Η/Υ ή στο κινητό σας για να κάνετε μια καταχώρηση στο Instagram. Το εργαλείο που σας βοηθά να οργανώσετε τον χρόνο σας είναι το ScheduGram.Έχετε φωτογραφίες στον Η/Υ σας και θέλετε να τις κοινοποιήσετε στο Instagram;
Με το Schedugram, μπορείτε εύκολα να τις καταχωρήσετε από τον Η/Υ σας. Πώς; Το εργαλείο αυτό απλά διαχειρίζεται και προγραμματίζει αυτές τις καταχωρήσεις με ένα ή με μαζικά uploads. Επίσης τo Schedugram μπορεί με εύκολο τρόπο να διαχειρίζεται πολλαπλά accounts και όλα από ένα κεντρικό μενού.

5. Παρακολούθηση απόδοσης του περιεχομένου του Instagram.

Το εργαλείο που παρακολουθεί και αναλύει την απόδοση των σελίδων της επιχείρησης στο Instagram λέγεται Iconosquare.
Αν θέλετε να ξέρετε σε ποιους και σε πόσους χρήστες αρέσει μια καταχώρησή σας στο Instagram, καθώς και τα σχόλια τους γι’ αυτήν, ή γενικότερα αν θέλετε να ελέγξετε το website σας, τότε η εφαρμογή αυτή είναι η κατάλληλη για εσάς. Σας δίνει στατιστικά στοιχεία, όπως το ποσοστό επισκεψιμότητας και την κατανομή των καταχωρήσεων. Μελετώντας τα στοιχεία αυτά, μπορείτε να στήσετε μια σωστή επιχειρηματική στρατηγική.

6. Ένα επιπλέον εργαλείο προγραμματισμού αναρτήσεων.

Πολλές επιχειρήσεις και έμποροι χρησιμοποιούν ήδη το Hootsuite για να διαχειριστούν την δραστηριότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.  Μέσω της επιλογής της διαχείρισης κάποιου λογαριασμού HootSuite, στο Instagram μπορείτε να προγραμματίσετε αναρτήσεις μέσω της mobile εφαρμογής του.  Αν το επιλέξετε, μπορείτε να αναρτήσετε το ίδιο περιεχόμενο και σε άλλους δικτυακούς τόπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Twitter.  Είναι ένα καλό all-in-one εργαλείο, δηλαδή, από ένα σημείο να διαχειρίζεσαι πολλά sites κοινωνικής δικτύωσης. Αν για παράδειγμα προσπαθήσετε να προγραμματίσετε μια ανάρτηση στο Instagram, το περιβάλλον εργασίας είναι κάπως πολύπλοκο. Μετά από μια δοκιμαστική χρήση του προγράμματος 30-ημερών, η προηγμένη έκδοση (που περιλαμβάνει και τον προγραμματισμό) ξεκινά από 13EURO ανά μήνα.

Άποψη – Συμπέρασμα

Το Instagram είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο που υπάγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αριθμεί πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να βελτιώσει την προβολή της επιχείρησής του μέσω του Instagram και να αυξήσει τον μέσο όρο επισκεψιμότητας και αποδοχής, τότε πρέπει να γνωρίζει και να εφαρμόζει τα 6 εργαλεία-μέθοδοι που αναλύσαμε παραπάνω.

 

Giannis Bazakis: Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

This website uses cookies.