X

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

Ως μια από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες σήμερα, το Instagram προσφέρει στους επαγγελματίες την ευκαιρία μέσα από τις λεγόμενες «Ιστορίες», κατά κόσμο «Stories» να αξιοποιήσουν το εργαλείο στο έπακρο ώστε να αφήσουν το στίγμα τους στην αγορά. Ποιο πρέπει όμως να είναι το περιεχόμενο των stories ώστε να θεωρηθούν πετυχημένα και….να μείνουν στην ιστορία;

Παρακάτω θα βρεις 9 διαφορετικές ιδέες τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο επόμενο Instagram story σου.

1) Θε(α)ματικές ημέρες

Βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης ιδέας είναι ένα: η συνεκτικότητα! Αφιερώνοντας μια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας σε μια στήλη ενδιαφέροντος της επιλογής σου και δημοσιεύοντας τα αντίστοιχα Instagram stories, μπορείς να έχεις αυτομάτως τον έλεγχο του χρόνου και παράλληλα να κρατάς τους follοwers σου συνεχώς ενημερωμένους.

2) Πίσω από τα φώτα

Οι ακολουθοι σου «διψούν» για μια γεύση από τα παρασκήνια. Τι κάνεις εσύ σε αυτή την περίπτωση? Μα φυσικά τους κάνεις το χατίρι! Λίγα δευτερόλεπτα από το event που αποφάσισες να οργανώσεις ή μερικές φωτογραφίες από τα backstage είναι ικανές να μεταδώσουν τον παλμό και την ένταση.

3) Εμπρός στις…κάλπες

Εκτός από τα φίλτρα και τα αυτοκόλλητα, τα Instagram stories σου δίνουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου και να δημιουργήσεις έναν πιο ισχυρό δεσμό μαζί τους. H ψηφοφορία μέσω Instagram δίνει απάντηση σε διλήμματα που έχεις και τη δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με το κοινό σου.

4) V for Vlog

Θέλεις να συνδυάσεις blog και video μαζί? Τώρα μπορείς! Τα Instagram stories σε βοηθούν να πετύχεις το στόχο σου. Δημοσίευσε στιγμές από την καθημερινότητά σου εντός και εκτός γραφείου, με τους υπόλοιπους συναδέλφους σου ή ακόμα και μόνος πριν από το κρίσιμο meeting. Μη ξεχνάς ότι τα social media είναι ένα μέσο να μάθουν οι άνθρωποι για σένα και τις δράσεις σου, επομένως προσδίδεται σε αυτά η ανθρώπινη διάσταση.

5) Προσέλκυσε κόσμο στο Website/ Blog σου

Μπορείς εύκολα να ανεβάσεις stories στο Instagram με σκοπό να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία σου. Μάλιστα, εσύ που έχεις πάνω από 1000 ακόλουθους, έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις  stories με το σχετικό «Swipe Up» feature το οποίο θα επιφέρει περισσότερη κίνηση στον ιστότοπό σου.

6) Εκδήλωσε το ενδιαφέρον σου εδώ!

Υπάρχει κάποια εκδήλωση κοντά σου? Κάποιο event ή μήπως κάποια συναυλία? Μην αφήνεις το κοινό σου με την απορία! Ανέβασε story στο Instagram με σχετικό υλικό και απαραιτήτως hashtag με την τοποθεσία που βρίσκεσαι! Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνεις να αφήσεις το στίγμα σου φυσικά και ψηφιακά, ανεξαρτήτως απο τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σου.

7) Ανάδειξε σχετικό υλικό

Είναι πολύ πιθανό η εταιρεία σου να παρουσιάζει παρόμοια στοιχεία με εκείνα άλλων εταιρειών. Μη φοβάσαι και μη βγεις εκτός παιχνιδιού. Ανάδειξέ τα και μοιράσου ιστορίες άλλων εταιρειών στο προφίλ σου. Με αυτόν τον τρόπο δείχνεις ότι γνωρίζεις πως κινείται η αγορά ενώ παράλληλα είσαι ενήμερος για τα δημοφιλή trends.

8) Στη λίστα

Οργάνωσε τα Instagram stories σου με τη σειρά που εσύ θεωρείς σωστή. Ανέβασε τα πιο δημοφιλή posts από το blog σου και άφησε τους followers σου να ανακαλύψουν περισσότερα για σένα και την εταιρεία σου.

9) Live μετάδοση

Η επιλογή του να μεταδίδεις ζωντανά μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα σε σένα και την επιχείρησή σου, καθώς μειώνει αισθητά το χρόνο και σε φέρνει πιο κοντά με το κοινό σου. Υπάρχουν 2 τρόποι για να κάνεις live μετάδοση:

Α)  Live stories Q&A’s: Στην πραγματικότητα πρόκειται για ερωτήσεις που σου κάνουν οι ακόλουθοί σου και τις οποίες καλείσαι να απαντήσεις μέσα από τα stories που θα ανεβάσεις.

Β) Live stories με κάποιο άλλο άτομο: Tι θα έλεγες να πάρεις μια συνέντευξη από κάποιον influencer ή ειδήμονα στον τομέα που ασχολείσαι και στη συνέχεια να ανεβάσεις το σχετικό βίντεο? Οι άνθρωποι εμπιστεύονται άτομα που έχουν γνώση πάνω σε συγκεκριμένα θέματα, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που επηρεάζονται από αυτά. Ως εκ τούτου, μια τέτοια ιδέα μόνο δημιουργική και αποτελεσματική θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί!

TIP: Σε κάθε περίπτωση να θυμάσαι ότι απώτερος σκοπός είναι να μάθει ο κόσμος για σένα και την επιχείρησή σου και όχι να χάσεις followers. Επομένως, φρόντισε ο αριθμός των stories σου να μην είναι υπερβολικά μεγάλος ώστε να μην καταλήξεις φορτικός. Άλλωστε όπως είναι γνωστό «παν μέτρον άριστον».

Ανέβασε κι εσύ τα δικά σου stories στο Instagram και κάνε τους followers σου να μιλούν για αυτά. Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο marketing agency για περαιτέρω συμβουλές και μυστικά επιτυχίας!

Anna Karlatira: Η Άννα είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος Corporate Communications and Reputation Management του University of Manchester. Συνδυάζοντας τις γνώσεις της στο Μarketing και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή, επιχειρεί να κατανοήσει τις ανάγκες του σε ένα πιο... digital περιβάλλον! Η Άννα είναι σήμερα Account Executive στη Socialab και λάτρης της ιστιοπλοΐας.

This website uses cookies.