Big Data ή Small Data;
Διανύοντας τη χρυσή εποχή του Internet και όλης της πληροφορίας που αυτό συγκεντρώνει, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την αναγκαιότητα και τη…
Διανύοντας τη χρυσή εποχή του Internet και όλης της πληροφορίας που αυτό συγκεντρώνει, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την αναγκαιότητα και τη…
Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από τη μέρα που πρωτοείδαμε το Graph Search στο Facebook -δηλαδή την αναζήτηση- και το Facebook…
Ο κόσμος των social media είναι ένας ταχύτατα εξελισσόμενος κόσμος, με πολλές και ενδιαφέρουσες καινοτόμες ιδέες. Μία αντίστοιχη τέτοια ιδέα…
Σίγουρα οι marketers που ασχολούνται με το e-commerce, δραστηριοποιούνται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Facebook φαίνεται να…
Με ανακοίνωση της Google, αποχαιρετούμε στις 17 Φεβρουαρίου το "Other Interests" targeting από το Google Display Network! Στην αρχή, η…
Θυμάμαι να το συζητάω και παλιότερα. Και δεδομένου πως η μνήμη μου είναι τόσο κακή που ένα τσακ παρακάτω και…
Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ξεκάθαρα την δύναμη που έχει αποκτήσει το Facebook και σε έναν ακόμα τομέα, αυτό των videos,…
O κόσμος του marketing είναι ένας κόσμος με σταθερή βάση και φιλοσοφία αλλά διαρκώς μεταβαλλόμενα μέσα και τρόπους λειτουργίας. Δεδομένου…
Με την πρώτη ματιά τα Google Trends αποτελούν έναν μηχανισμό που παρακολουθεί και καταγράφει ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις (trending topics) τόσο…
Αμφιβάλλω εάν υπάρχει έστω και ένας digital marketer που δεν έχει ακούσει τον όρο «Retargeting». Ακόμη, όμως, και αν υπάρχουν…
This website uses cookies.