X

Big Data ή Small Data;

Διανύοντας τη χρυσή εποχή του Internet και όλης της πληροφορίας που αυτό συγκεντρώνει, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την αναγκαιότητα και τη…

Pavlos Dermitzakis

Facebook Keyword Search: Ένα χρήσιμο εργαλείο

Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από τη μέρα που πρωτοείδαμε το Graph Search στο Facebook -δηλαδή την αναζήτηση- και το Facebook…

Vassiliki Plemmenou

Welcome Facebook at Work!

Ο κόσμος των social media είναι ένας ταχύτατα εξελισσόμενος κόσμος, με πολλές και ενδιαφέρουσες καινοτόμες ιδέες. Μία αντίστοιχη τέτοια ιδέα…

Dora Ekaterini

Facebook Ad Strategies για E-commerce Marketers

Σίγουρα οι marketers που ασχολούνται με το e-commerce, δραστηριοποιούνται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Facebook φαίνεται να…

Ada Vouloumanou

Google Display Network: Goodbye “Other Interests” targeting

Με ανακοίνωση της Google, αποχαιρετούμε στις 17 Φεβρουαρίου το "Other Interests" targeting από το Google Display Network! Στην αρχή, η…

Mara Havaki

Media Overload

Θυμάμαι να το συζητάω και παλιότερα. Και δεδομένου πως η μνήμη μου είναι τόσο κακή που ένα τσακ παρακάτω και…

George Anagnostopoulos

Video Posts: Facebook vs YouTube

Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ξεκάθαρα την δύναμη που έχει αποκτήσει το Facebook και σε έναν ακόμα τομέα, αυτό των videos,…

Pavlos Dermitzakis

Google: Tα Top 3 Tech Trends

O κόσμος του marketing είναι ένας κόσμος με σταθερή βάση και φιλοσοφία αλλά διαρκώς μεταβαλλόμενα μέσα και τρόπους λειτουργίας. Δεδομένου…

Dora Ekaterini

Τα Google Trends δίνουν Useful Insights!

Με την πρώτη ματιά τα Google Trends αποτελούν έναν μηχανισμό που παρακολουθεί και καταγράφει ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις (trending topics) τόσο…

Ada Vouloumanou

Πώς να χρησιμοποιήσω το Retargeting για το brand μου;

Αμφιβάλλω εάν υπάρχει έστω και ένας digital marketer που δεν έχει ακούσει τον όρο «Retargeting». Ακόμη, όμως, και αν υπάρχουν…

Vassiliki Plemmenou

This website uses cookies.