X

Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας 2015

Για ακόμη μία χρονιά, το μεγαλύτερο πολυσυνέδριο με αντικείμενο την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων έρχεται! Ο λόγος…

Mara Havaki

Οι influencers της διπλανής πόρτας

Είναι γεγονός ότι τελευταία παρατηρούμε μια εντονότερη τάση προώθησης των προϊόντων των brands, με την αξιοποίηση των λεγόμενων influencers, δηλαδή…

Alexia Zaradouka

New Instagram Feature: Carousel Ads

Η ομάδα του Instagram ανακοίνωσε την εμφάνιση ενός νέου τύπου διαφημίσεων, ονόματι "Carousel Ads". Η εν λόγω πλατφόρμα αποφάσισε να…

Nikos Kontogiorgas

Guest Checkout

Το Guest Checkout είναι η λειτουργία εκείνη που επιτρέπει στον επισκέπτη ενός e-shop να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς να κάνει…

Performance Team

Συνεργασία Google με Twitter: Ποιο το impact στα brands;

Πρόσφατα η Google και το Twitter ανακοίνωσαν τα πλάνα τους για μία μεταξύ τους συνεργασία. Η φύση της συμφωνίας αφορά την…

Christos Ntitoras

New Facebook feature: Ads Relevance Score

Το Facebook προσπαθεί συνεχώς να βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες του προς τους χρήστες αλλά και προς τα brands. Στα πλαίσια των…

Vassiliki Plemmenou

Fake Web Traffic

Αν υπάρχουν δύο μάστιγες στην αξιολόγηση του traffic σε ένα site, τότε αυτές είναι οι εξής δύο: Agencies τα οποία…

George Anagnostopoulos

Dynamic Product Ads στο Facebook

Οι επιχειρήσεις, τόσο online όσο και offline, επικοινωνούν και εμπορεύονται παραπάνω από ένα προϊόντα. Βάσει της ποικιλίας αυτής θα πρέπει να…

Fragiskos Kavroudakis

Τι εννοείτε πως πέθανε το Google+;

Η πληροφορία πως πέθανε το G+ φαίνεται να κυκλοφορεί από χθες σε διεθνή και τοπικά μέσα, αλλά η πραγματικότητα δεν είμαι…

George Anagnostopoulos

Το μέλλον είναι mobile

Πάνε 7 χρόνια από την τελευταία φορά που επισκέφθηκα τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση για κινητή τηλεφωνία, το Mobile World Congress.…

George Anagnostopoulos

This website uses cookies.