X

Δώσε ώθηση στην B2B επιχείρησή σου με το Facebook.

Το Linkedin είναι συνήθως το πιο κατάλληλο κοινωνικό μέσο δικτύωσης για τις B2B επικοινωνίες. Παρόλα αυτά το Facebook είναι ένα απαραίτητο “εργαλείο” αν θες να προσεγγίσεις ένα ευρύ κοινό με πληθώρα επιλογών και εναλλακτικών τρόπων. Συγκεκριμένα ακολουθούν 8 συμβουλές για την επικοινωνία μιας Β2Β επιχείρησης μέσω του Facebook.

#1 : Παρουσιάστε την εταιρική σας κουλτούρα

Δημοσιεύστε ευχάριστες στιγμές των εργαζομένων της εταιρείας, είτε κατά την διάρκεια της εργασίας τους είτε κατά την διάρκεια ενός διαλείμματος. Στους πελάτες αρέσει να βλέπουν το ανθρώπινο πρόσωπο μιας επιχείρησης και οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης με τους οποίους θα συνεργάζεσαι, μπορούν να ταυτιστούν με ανθρώπους πιο εύκολα απ’ ότι με “αφηρημένα” brands. Μια άλλη ιδέα για να γίνει αυτό είναι να ενεργοποιήσετε τα “reviews” στην σελίδα σας, όπου οι εργαζόμενοι θα μπορούν να γράψουν μερικές προτάσεις πχ. για το πόσο όμορφο είναι να δουλεύεις εκεί, ή για να μοιραστεί μια ιστορία. Στα μάτια του δυνητικού συνεργάτη, η ευχάριστη “εσωτερική” εικόνα μεταφράζεται σε ευχάριστη και ομαλή συνεργασία. Αντίστοιχα οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να κάνουν και αυτοί reviews και έτσι να δείξετε στο κοινό σας πως ακούτε τους πελάτες σας. Μια σωστά αξιολογημένη επιχείρηση ελκύει πάντα το ενδιαφέρον πιθανών πελατών.

Για να ενεργοποιήσετε τα reviews στην σελίδα του Facebook, πηγαίνετε στο Page Info και επιλέξτε σαν κατηγορία τον τύπο Local Business.

#2: Δημιουργήστε οπτικό υλικό που θα θέλουν να μοιραστούν οι πελάτες

Δημιουργήστε ελκυστικές, ενδιαφέρουσες και διαφοροποιημένες φωτογραφίες. Kάνετε πιο engaging τις φωτογραφικές σας αναρτήσεις, ρωτώντας σχετικές ερωτήσεις. Ακόμη καλύτερα, δημιουργήστε κάποιο GIF, που είναι ένας πολύ engaging τρόπος να απευθυνθείτε στο κοινό σας.

#3: Επικοινωνήστε μέσω videos

Ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις που ο καλύτερος υποστηρικτής τους είναι ο ίδιος τους ο ιδιοκτήτης, η χρήση και το ανέβασμα videos από τους ίδιους η από κάποιον χαρακτηριστικό brand ambassador είναι από τους πιο διαδραστικούς τρόπους να επικοινωνήσεις απευθείας με τον πελάτη σου και εκείνος με την σειρά του να γίνει engaged με το προϊόν/ υπηρεσία σου.

#4: Ξεχωρίστε με Branded εικόνες

Το brand σου είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχεις και πρέπει να ξέρεις να το εκμεταλλευτείς. Ειδικά όταν είσαι μια μικρή επιχείρηση που το χτίζει σιγά σιγά είναι πολύ καλή ιδέα να δημιουργείς και να χρησιμοποιείς στον λογαριασμό σου όσο πιο πολύ μπορείς branded εικόνες. Εικόνες δηλαδή που είτε εμφανίζουν με κάποιον τρόπο το όνομα/logo της επιχείρησης, είτε είναι δημιουργημένες με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη η αισθητική ή το γενικότερο concept τους. Για  παράδειγμα μπορείς να αναρτάς δικά σου “quotes” που να εκφράζουν το brand σου και να σε διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό. 

#5: Δημιουργήστε Facebook Events

Δημιουργήστε Facebook Events για να προωθήσεις εταιρικά events, συνέδρια ή εκδηλώσεις που μπορεί να οργανώνετε. Όλα αυτά, για λόγους brand awareness αλλά και για λόγους engagement με το κοινό σας. Η τακτική αυτή ενδείκνυται επίσης και για virtual events όπως Webinars και Live streams.

#6: Μοιραστείτε την ιστορία σας

Οι άνθρωποι θέλουν να ακούνε ιστορίες. Μια ιστορία είναι το πιο “σαγηνευτικό” μέσο για να πεις ή να πουλήσεις κάτι. Γιατί λοιπόν, να μην χρησιμοποιήσεις την δύναμη της ιστορίας και στο Facebook; Δείξε στο κοινό σου την ιστορία της επιχείρησης σου μέσα από φωτογραφίες ή βίντεο. Ανάρτησε την φωτογραφία του πρώτου σας γραφείου, γιορτάστε την επέτειο  10 χρόνων από την ίδρυση της εταιρίας, αναρτήστε ένα “behind the scenes” βίντεο με την ανάπτυξη ενός επιτυχημένου προϊόντος σας. Κάντε το hashtag #Throwbackthursday τον κρυφό άσσο στο μανίκι σας.

#7: Διαφημιστείτε στο Facebook

Χρησιμοποιήστε σωστό targeting ώστε να είστε βέβαιοι ότι οι εν δυνάμει πελάτες σας θα δουν τις δημοσιεύσεις σας αλλά και θα αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό τους. Η διαφήμιση στο Facebook είναι, επίσης, ιδιαίτερα χρήσιμη για τις μικρές επιχειρήσεις. Μπορείτε να προσεγγίσετε καλύτερα τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και έτσι να βγείτε κερδισμένοι από την διαφήμισή σας πράγμα που μπορείτε να επιτύχετε και στο Instagram μέσω του Facebook Ads Manager. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το remarketing για το κοινό που επισκέφτηκε την ιστοσελίδα σας χωρίς να έχει κάνει αγορά, ώστε να στοχεύσετε ακόμα καλύτερα τις διαφημίσεις σας. 

Συνοψίζοντας, μια B2B επιχείρηση θα πρέπει να επεκτείνει την παρουσία της και στο Facebook καθώς αποτελεί μια πλατφόρμα με πολύ ευρύ κοινό το οποίο μπορεί ήδη να ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες / προϊόντα που προσφέρετε. Οι τρόποι στόχευσης για B2B πλέον είναι πολλοί και αρκετά ανταγωνιστικοί με αυτούς του LinkedIn. Εφαρμόστε κάποια από αυτά τα βήματα, παρακολουθήστε και συγκρίνετε ποιο από αυτά έχει μεγαλύτερο engagement από τους fans/followers.

 

Evangelos Tsirkas: Ο Βαγγέλης σπούδασε Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και συνέχισε το Μεταπτυχιακό του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Marketing and Communication, Specialization in International Marketing. Κατά την διάρκεια του Μεταπτυχιακού του ανέπτυξε δεξιότητες, γνώσεις και εμπειρία γύρω από την διεθνή Στρατηγική Marketing. Είναι ένα άτομο με έντονο ενδιαφέρον γύρω από τον χώρο της επικοινωνίας και τώρα εργάζεται ως Digital Account Executive στην Socialab.

This website uses cookies.