X

Carousel Ads: Πλεονεκτήματα & Τρόποι Αξιοποίησης

Θυμάστε ποια ήταν η τελευταία διαφήμιση που, ενώ κοιτάζατε το NewsFeed, κέρδισε το ενδιαφέρον σας για σημαντικά περισσότερο χρόνο απ’ ότι συνήθως;

Η δική μου εμπειρία ήταν όταν το καθιερωμένο scrolling στο Facebook, διεκόπη στη θέαση ενός Carousel Ad, γνωστής μάρκας οπτικών. Εκείνη τη στιγμή, μου δινόταν η ευκαιρία όχι μόνο να δω όλα τα διαθέσιμα χρώματα του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά παράλληλα να συγκρίνω ποιο μου άρεσε περισσότερο, διευκολύνοντας τη διαδικασία αγοράς.

Αυτός ήταν ένας από τους πολλούς τρόπους αξιοποίησης των Carousel Ads.

Έχουμε δει εταιρίες με πολλά προϊόντα να αξιοποιούν τα Carousel διαφημίζοντας διαφορετικό προϊόν σε κάθε εικόνα. Στις εταιρίες που στοχεύουν σε ένα προϊόν τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δημιουργικά και ευφάνταστα.

Οι πιο κλασσικοί τρόποι χρήσης ενός Carousel Ad είναι:

  • η παρουσίαση των χαρακτηριστικών του προϊόντος
  • η δυνατότητα το brand να αφηγηθεί την ιστορία του προϊόντος
  • να παρουσιάσει εμπειρίες των καταναλωτών, χρήσιμα tips και οδηγίες

Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις όπου το προϊόν μας είναι υπηρεσία ή εφαρμογή;

Στην πρώτη περίπτωση, κάθε θέση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ένα άρθρο ή εικόνα που αναδεικνύει τη χρηστικότητα και την ανάγκη της υπηρεσίας για τον καταναλωτή. Στην περίπτωση που το προϊόν μας είναι εφαρμογή, τότε το Carousel Ad μπορεί να αξιοποιηθεί σαν ένα μέσο ξενάγησης του χρήστη στο περιβάλλον του App, προβάλλοντας διαφορετικά στιγμιότυπα από αυτό.

Τα Carousel Ads αποτελούν ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέσο στην εργαλειοθήκη των marketers, όχι μόνο λόγω των πολλαπλών δυνατοτήτων προβολής, αλλά και λόγω επιπλέον καινοτομιών σε σχέση με άλλους τρόπους προβολής.

Μία εξ ‘ αυτών είναι η δυνατότητα αυτόματης βελτιστοποίησης της σειράς των εικόνων αναλόγως των προηγούμενων αποτελεσμάτων, με σκοπό την αύξηση των conversions. Η πλατφόρμα του Facebook ουσιαστικά καινοτομεί, αφήνοντας στους marketers τη δημιουργία του content και αναλαμβάνοντας εκείνο την βελτιστοποίηση μέσω της αξιοποίησης του machine learning.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, είναι ότι τα Carousel Ads σαν διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα επιβλητικά. Δύσκολα μπορούν να ξεφύγουν της προσοχής του χρήστη καταλαμβάνοντας το 80% της οθόνης του στο κομμάτι του mobile. Βέβαια, και στα desktops, η επιτυχία τους είναι δεδομένη, αφού μέσω του καινοτόμου σχεδιασμού τους και των οπτικών επιλογών που δίνουν στους καταναλωτές, φέρνουν πολύ καλά αποτελέσματα. Συνεπώς, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική η επιλογή έξυπνου content με κατάλληλα γραφικά που οδηγήσουν σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Maria Gialouri: Η Μαρία δραστηριοποιείται το τελευταίο διάστημα στο χώρο του digital. Έχει background στα οικονομικά, αλλά είναι engaged fan του marketing με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση, τα social media και τις νέες τεχνολογίες.

This website uses cookies.