X
    Categories: Funny

Οι επώνυμοι και τα social media

Έχουμε ένα πελάτη με brand μικρού awareness αλλά μεγάλης αξίας για όσους το γνωρίζουν. Ο πελάτης τυχαίνει να έχει για δικούς του πελάτες (χρήστες των προϊόντων του) κάποιους επώνυμους.

Του δώσαμε την ιδέα να επικοινωνήσουμε μαζί τους και να τους ζητήσουμε να μιλήσουν για το προϊόν on camera, σαν ένα είδος video testimonials. Ο καθένας στο δικό του χώρο (γραφείο, θέατρο, σπίτι, ότι βολεύει τα ωράριά τους) για να είναι στο φυσικό τος περιβάλλον.

Οι περισσότεροι επώνυμοι δέχονται να μιλήσουν για το προϊόν. Κανείς δεν ζητάει αντάλλαγμα ή αμοιβή. Αυτό είναι άλλωστε και το concept του womm.

Μετά από ένα γύρισμα, γυρνάει ένας επώνυμος και ρωτάει:

«Δεν πιστεύω να δω τη φάτσα μου πουθενά, ε;»

Ο σκηνοθέτης/cameraman και ο account manager που εκτελούσε εκείνη τη στιγμή χρέη παιδιού για όλες τις δουλειές παγώνουν. Δεν του είπαμε ότι θα παίξει αυτό το πράγμα στο Internet και μπορεί να το δει ο οποίοσδήποτε από οπουδήποτε;

Πετάγομαι εγώ και εξηγώ:

«Όχι, μην ανησυχείτε, μόνο στο YouTube θα βγει, ουσιαστικά θα το δούνε κυρίως οι νέοι πελάτες της σειράς προϊόντων και μόνο όσοι έχουν Internet.»

«Εντάξει, ωραία», μου απαντάει χαρούμενος.

Καθόμαστε μετά και σκεφτόμαστε. Αν καταλάβαιναν τώρα οι επώνυμοι αλλά και οι λιγότεροι επώνυμοι (γιατί χάρη στο facebook είμαστε όλοι λίγο επώνυμοι) την αξία της συμμετοχής τους σε κάθε ενέργεια WOM, πολύ πιθανόν να έπρεπε να τους πληρώνουμε.

Και κανείς δε μου βγάζει από το μυαλό ότι αυτό το trend θα το δούμε σύντομα, όταν χορτάσουμε τα πρώτα 15 λεπτά φήμης μας και ζητάμε να πληρωθούμε μετά για τον υπόλοιπο χρόνο μας.

Τι κάνετε λοιπόν εσείς για το WOM όσο ακόμα μπορείτε να το κάνετε δωρεάν;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.