X

Σοκολατοσελίδες

Σοκολάτα! Ποιος δεν της έχει αδυναμία; Μικροί και μεγάλοι σε κάθε γωνιά του πλανήτη λαχταρούν ένα κομμάτι της, ενώ άλλοι δηλώνουν εθισμένοι στη γλύκα της. Αυτή η παγκόσμια σοκολατομανία δε θα μπορούσε να μην αντικατοπτρίζεται στα social media όπου μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις με προϊόντα σοκολάτας σημειώνουν τεράστια επιτυχία. (Σας συνιστώ να διαβάσετε την πηγή έμπνευσης μου, το άρθρο της Dana Zemack για μερικές επιτυχημένες ιστορίες στον χώρο της σοκολάτας)

Στον ελληνικό χώρο ξεχωρίζουν τα προϊόντα της Kraft και της Nestle, που αναδεικνύουν τη δύναμη των social media όταν κανείς τα χρησιμοποιεί σωστά. Και λέγοντας σωστά εννοώ την εμπλοκή των χρηστών και τη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου για όσους ακολουθούν ένα brand.

Lacta: Πρωτοπόρος στα ελληνικά social media η Lacta χρησιμοποίησε το Facebook και το YouTube δημιουργώντας το“Love in action”, μια επιτυχημένη σειρά από διαφημιστικά σποτ εμπνευσμένα από τους θαυμαστές της. Με την εφαρμογή “Στείλε μια Lacta” κατόρθωσε να δημιουργήσει ισχυρό buzz στα social media, ενώ και η πιο πρόσφατη δραστηριότητα της το “Lacta surprises” χαίρει μεγάλης αποδοχής από το online κοινό. Σήμερα η σελίδα της Lacta στο Facebook έχει 263,320 likes, ενώ το κανάλι της στο YouTube έχει 1,374,977 προβολές μεταφόρτωσης.

Crunch: Με βασικά κανάλια επικοινωνίας το Facebook και το YouTube η Crunch ξεκίνησε την παρουσία της στα social media μόλις τον περασμένο Οκτώβρη με το “Crunch-bites” όπου κάλεσε τους θαυμαστές της να διαλέξουν την επόμενη γεύση Crunch, επιβραβεύοντας με δώρα τους συμμετέχοντες. Ακολούθησαν διαγωνισμοί και εφαρμογές που προσφέρουν διασκέδαση αλλά και δώρα στους χρήστες. Η σελίδα της Crunch στο Facebook έχει 16,139 likes με 19,024 συνολικές προβολές μεταφόρτωσης στο YouTube.

ION Sokofreta: Η σοκοφρέτα χρησιμοποιεί το Facebook τόσο για να διασκεδάσει τους θαυμαστές της (σοκοpacman & σοκοtetris) όσο και για να ενθαρρύνει τη συμμετοχή τους σε καλούς σκοπούς (σοκο-actions). Το περιεχόμενο της μεταξύ άλλων περιλαμβάνει συνταγές, χρήσιμες συμβουλές για την κατασκευή διακοσμητικών αντικειμένων αλλά και προτάσεις για δωρεάν εξόδους. Η σελίδα της σήμερα αριθμεί 2,515 likes.

Kit Kat Greece: Η Kit Kat, εκτός του ότι επιβραβεύει την ευρηματικότητα των online θαυμαστών της στο Facebook προτρέποντάς τους να γράψουν το ιδανικό για αυτούς διάλειμμα, χρησιμοποιεί τα social media συνδυαστικά με τις offline δραστηριότητες της. Επιπλέον προβάλλοντας ενδιαφέρον περιεχόμενο και από άλλους ιστότοπους έχει καταφέρει έως σήμερα να προσελκύσει 13,576 likes στη σελίδα της.

Σοκολάτες, λοιπόν, και πάλι σοκολάτες! Μόνο που όπως φαίνεται από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν αρκεί ένα γλυκό προϊόν για να είναι εξίσου γλυκιά και η ανταπόκριση του κόσμου. Χρειάζεται ενδιαφέρον περιεχόμενο, ενθάρρυνση της συμμετοχής του κοινού και, φυσικά, επιβράβευση. Δική μου ευχή να δούμε και άλλες τέτοιες ωραίες προσπάθειες το 2011!

Καλή χρονιά με πολλές γλυκές και απολαυστικές στιγμές!

[Αναδημοσίευση από τους Socializers (πηγή)]

Popi Gkikopoulou: Στέλεχος Marketing με εξειδίκευση στην αύξηση της κερδοφορίας και την προώθηση της εταιρικής εικόνας. Τον τελευταίο χρόνο ασχολείται με τα social media εντάσσοντάς τα στο παραδοσιακό εταιρικό marketing και αρθρογραφεί εδώ.

This website uses cookies.