X

Email Marketing Fail

Πόσες φορές έχετε δει το κάτωθι κείμενο κάτω από email;

Aυτό το e-mail δεν μπορεί να θεωρηθεί spam εφόσον αναγράφονται ευκρινώς τα στοιχεία του αποστολέα και οι διαδικασίες διαγραφής από τη λίστα των παραληπτών. Εάν το μήνυμα αυτό σας στάλθηκε κατά λάθος ή αν είσαστε στη πιο πάνω λίστα από λάθος ή αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails, σας παρακαλούμε πατήστε unsubscribe. Αυτό το μήνυμα σύμφωνα με το άρθρο 14 του Νόμου 2672/1998 (ΦΕΚ 290 τ.Α) πληροί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας περί διαφημιστικών μηνυμάτων: «Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής»

Μια που το κάναμε κι αυτό στο course μας στο ALBA, να σας το πω κι εδώ: Το κείμενο αυτό δεν έχει καμία νομική ισχύ.

Αν στέλνετε emails με αυτό το κείμενο και δε μπορείτε να αποδείξετε το πώς και πότε πήρατε το κάθε email ώστε να μην είστε spammers, είστε νομικά εκτεθειμένοι.

Αν λαμβάνετε emails με αυτό το κείμενο και είστε σίγουροι πως δεν έχετε δώσει το email σας στην εταιρεία αυτή ή συνεργαζόμενές της εταιρείες τότε έχετε δικαιώματα.

Αυτά για τώρα.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Είναι παρόμοιο με το "σε περίπτωσην πυρκαγιάς ουδεμίαν ευθύνην φέρουμεν".

    Έχω στείλει δυο-τρεις φορές απάντηση σε μεγάλες εταιρείες που μου στείλαν emails με τέτοια footers και τους έκραζα. Απάντηση ουδέποτε πήρα βεβαίως...

This website uses cookies.