X

Facebook Instant Articles: Φέρνουν τα πάνω κάτω στα media

Μεγάλα νέα έρχονται από τη μεριά του Facebook το 2016.

Ο Mark Zuckerberg πρόκειται να ανακοινώσει τον Απρίλιο στο ετήσιο συνέδριο του Facebook, F8, το λανσάρισμα των Instant Articles, έναν νέο και καινοτόμο τρόπο για τους εκδότες να δημοσιεύουν το περιεχόμενο τους.

Τα Instant Articles έρχονται για να λύσουν ένα πολύ κοινό πρόβλημα: Το αργό χρόνο φόρτωσης των σελίδων σε περιβάλλον mobile, ειδικά σε περιπτώσεις και περιοχές χαμηλής ταχύτητας και συνδεσιμότητας. Το πρόβλημα είναι ακόμα πιό έντονο όταν τα sites είναι φορτωμένα με πολλά -τις περισσότερες φορές αχρηστα- στοιχεία, με αποτέλεσμα το user experience να πάσχει, και στο τέλος να μην ωφελείται κανένας.

Πως θα λυθεί λοιπόν αυτό;

Το Facebook πλέον θα επιτρέπει στους εκδότες, μέσω μιας πλατφόρμας, να δημοσιεύουν το περιεχόμενό τους εγγενώς, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να φορτώσει το αντίστοιχο site. Τα άρθρα δεν θα είναι απλά κείμενο ή φωτογραφίες, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν διαφόρων ειδών interactive media όπως ήχο, video, χάρτες κλπ. Οι δυνατότητες για customization (πχ. χρώματα και γραμματοσειρές) θα είναι πολλές, ώστε να ταιριάζει το περιεχόμενο με το branding του εκάστοτε εκδότη και να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τους χρήστες.
Και βέβαια θα φορτώνουν …instantly. Εξού και “Instant Articles”

Μέχρι εδώ, φαίνεται το Instant Articles να είναι απλά ένα χρήσιμο εργαλείο. Εκεί που έρχεται η επανάσταση είναι το διαφημιστικό μοντέλο που εισάγει. Ο εκδότης πλέον θα μπορεί να πουλάει διαφημιστικό χώρο στα Instant Articles του και να καρπώνεται το 100% των εσόδων απ’ τους πελάτες του. Η αγορά διαφημιστικού χώρου μπορεί να γίνει από τον πελάτη είτε directly, είτε χρησιμοποιώντας το Facebook Display Network. Ό,τι ισχύει, δηλαδή, και για τη διαφήμιση στα διαδικτυακά media και το Google Display Network.

Το Facebook έχει φροντίσει να υπάρχει βέλτιστη ενσωμάτωση του νέου εργαλείου στα CMS και στα συστήματα μέτρησης analytics που ήδη χρησιμοποιούν οι εκδότες, κάνοντας εύκολη γι’ αυτούς την υιοθέτησή του. Το μόνο που μένει είναι να δούμε κατά πόσο θα θελήσουν αυτοί να αγκαλιάσουν το νέο εργαλείο. Το μόνο σίγουρο είναι πως το Facebook με αυτή την κίνηση ταράζει τα νερά στον χώρο της online διαφήμισης και βάζει το χέρι του στην πίτα της Google που μέχρι σήμερα είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στο χώρο. Αναμένουμε για τη συνέχεια, τον Απρίλιο που θα γίνει και το συνέδριο F8.

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.