X

Facebook: Τίτλοι τέλους για τo Like Gating

Όπως έχουμε ξαναπεί, ο αριθμός των likes μίας σελίδας δεν είναι πάντα ενδεικτικός για το κατά πόσο είναι επιτυχημένη η διαχείρισή της. Σίγουρα μπορούμε άμεσα να δούμε πόσους fans έχει μια σελίδα, όταν ο χρήστης την έχει προσεγγίσει με μηχανισμούς τύπου like gating (που τον ωθούν, δηλαδή, να κάνει like σε μια σελίδα, προκειμένου να συμμετάσχει πχ. σε ένα app), δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πραγματικό του sentiment απέναντι στο brand ή να προβλέψουμε εάν θα κάνει unlike λίγο καιρό αφού λήξει το app. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε συχνά σελίδες οι οποίες έχουν μεγάλο αριθμό fans αλλά πολύ μικρό engagement.

To Facebook λοιπόν, σε μια γενικότερη προσπάθεια που ακολουθεί τον τελευταίο καιρό να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό περιεχόμενο, αποφάσισε να βάλει τέλος σε μηχανισμούς like gating. Από τις 5 Νοεμβρίου, όλοι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν apps χωρίς να χρειάζεται να κάνουν like. Η αλλαγή είναι φανερό ότι αλλάζει τα δεδομένα για τους δημιουργούς των apps και τους διαχειριστές των σελίδων. Τα Facebook applications σύντομα δε θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλέον ως engagement tools. Με μια δεύτερη ματιά όμως, ένα agency που ξέρει πώς να κινηθεί σωστά, μπορεί να χρησιμοποιήσει την αλλαγή αυτή προς όφελος του brand. Ακόμα και αν το like πλέον υπάρχει ως επιλογή κι όχι ως απαίτηση, η χρήση ενός app μπορεί να αποφέρει περισσότερα οφέλη  από την επένδυση του αντίστοιχου bugdet  σε μια διαφημιστική καμπάνια.

Συνεπώς, αυτό που αλλάζει είναι η νοοτροπία με την οποία ένα brand πρέπει να προσεγγίζει τους fans του. Κι αν αυτή η ευελιξία που απέκτησε τώρα ο χρήστης αποτελεί πρόκληση για τους διαχειριστές των σελίδων, τα agencies που στόχευαν εξαρχής στην ποιότητα του περιεχόμενου είναι  ικανά να προσφέρουν λύσεις, έτσι ώστε η fan base ενός brand όχι μόνο να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα αλλά να υπάρχει και πραγματικό engagement.

Martinos Tsinas: Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

This website uses cookies.