X

A Game of Social Thrones by Hootsuite

Το ότι τα Social media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατομμύρια χρηστών ανά τον κόσμο εδώ και αρκετά χρόνια είναι πλέον δεδομένο. Το γεγονός, βέβαια, ότι η εξασφάλιση χρηστών τουλάχιστον από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες (Facebook, Twitter, Instagram, Google+) θα εξελισσόταν σε «πόλεμο» κάποια στιγμή ίσως ήταν αναμενόμενο…

Από τη στιγμή, λοιπόν, που οι καταναλωτικές αλλά και επικοινωνιακές συνήθειες του κόσμου έχουν αλλάξει ριζικά, όλοι όσοι εμπλέκονται στην αγορά του marketing και των πωλήσεων, είναι πέρα ως πέρα αναγκαίο να διατηρούν κάποιο προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να εξασφαλίσουν έναν δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό. Ένα πρόβλημα που προκύπτει σ’ αυτό το σημείο είναι η διαχείριση πολλαπλών προφίλ στα social media. Τη λύση εδώ δίνουν, ή καλύτερα επιχειρούν να δώσουν, διάφορα εργαλεία, με καλύτερο παράδειγμα το Hootsuite.

Σε αντίθεση με το TweetDeck και το Buffer, τα οποία συγκαταλέγονται στα social media management tools, το Hootsuite μοιάζει περισσότερο ολοκληρωμένο και αποδοτικό στα μάτια των μέχρι στιγμής 7.000.000 εκατομμυρίων χρηστών του, και θεωρείται το πιο δημοφιλές αλλά και αξιόπιστο εργαλείο στη διαχείριση των social media.

Τι είναι το Hootsuite;

Το Hootsuite είναι ένα σύστημα διαχείρισης πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα εκτέλεσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας σε πολλαπλά social media, η διαχείριση των οποίων γίνεται από ένα πλήρως προσαρμοσμένο web based dashboard.

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα:

  • Απ’ ευθείας ποστάρισμα στα κοινωνικά προφίλ.
  • Προγραμματισμός αναρτήσεων (Scheduled posting).
  • Διαχείριση πολλαπλών account.
  • Στοχευμένα μηνύματα.
  • Δημιουργία ομάδων για in-house συνεργασία.
  • Analytics.

Έτσι λοιπόν, μπορεί από τη μεριά των social media να υπάρχει ένας άτυπος πόλεμος ως προς την εξασφάλιση νέων χρηστών, η ομάδα όμως του Hootsuite αποδεικνύει το πόσο δημιουργικά μπορεί να γίνουν τα startups (έστω και αν αριθμούν πάνω από 300 υπαλλήλους πλέον) δημιουργώντας μια πολύ πρωτότυπη διαφήμιση, με θέμα το νέο επεισόδιο της επικής τηλεοπτικής σειράς Game of Thrones με τίτλο “A Game of Social Thrones”. Μπορεί, λοιπόν, η μάχη να μαίνεται, όσοι όμως ασχολούμαστε με τα social media έχουμε ένα λόγο παραπάνω να μη θέλουμε να τελειώσει..

 

 

Aris Polizos: Ο Άρης είναι απόφοιτος του Middlesex University με master στο Digital marketing & Social Media. Εκτός απο fan της διαφήμισης και του experiential marketing του αρέσει να ασχολείται με τη μουσική, ενώ λατρεύει τη ζωγραφική και τα ταξίδια.

This website uses cookies.