X

Google: Έρχονται τα buy buttons στα search ads

Οι marketers σε όλο τον κόσμο περιμένουν εναγωνίως τη νέα δυνατότητα που θα προσφέρει πολύ σύντομα η Google. Μόλις πριν από μερικές ημέρες η ίδια η μηχανή αναζήτησης επιβεβαίωσε ότι θα προσθτεθούν buy buttons στις διαφημίσεις των αποτελεσμάτων αναζητήσεων. Έτσι, κάθε marketer θα μπορεί πλέον να προωθεί και να πουλάει τα προϊόντα του μέσω των search ads που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της οθόνης.

Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν μέσω smartphone ή tablet, δίπλα από την εμφάνιση των αποτελεσμάτων της Gοοgle, θα υπάρχει συγκεκριμένο buy button σε προϊόντα/υπηρεσίες που διαφημίζονται από τον κολοσσό αναζήτησης. Ο χρήστης με αυτό τον τρόπο θα κάνει τις αγορές τους άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθεί σε μεμονωμένες ιστοσελίδες πωλήσεων, όπως για παράδειγμα Amazon και Ebay.

Αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για τους marketers που για χρόνια χρησιμοποιούσαν τα Google search ads για να προσελκύσουν τους χρήστες στα e-commerce sites ώστε να προχωρούν σε αγορές εκεί. Τώρα με το buy button που θα προσφέρει η Google οι marketers θα μπορούν να μετρήσουν και να αξιολογήσουν καλύτερα την απόδοση των διαφημίσεων έναντι των πωλήσεων.

 

Το click-to-buy ad στο Google θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για έναν ακόμη λόγο. Θα καλύψει το κενό στις διαφημιστικές καμπάνιες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα που φέρνουν. Τα brands θα έχουν στη διαθεσή τους αδιάψευστα αποδεικτικά στοιχεία για το πόσο μία διαφήμιση οδήγησε τελικά σε πωλήσεις. Έτσι, θα μπορεί να γίνεται προσέγγιση του πολυπόθητου ROI.

Η Google και ο αντίπαλος της στο χώρο των digital διαφημίσεων, το Facebook, προσπαθούσαν εδώ και καιρό να γεφυρώσουν το χάσμα ανάμεσα σε μία διαφήμιση και την τελική αγορά. Το νέο σχέδιο της Google προσπαθεί να καλύψει αυτή την ανάγκη τοποθετώντας τη διαφήμιση και την συναλλαγή στο ίδιο μέρος. Η προσθήκη του buy button στοχεύει λοιπόν να μειώσει τα περιττά κλικς και να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πραγματοποιούν περισσότερες αγορές online.

Ο κολοσσός του Internet σε λίγο καιρό εισχωρεί και επίσημα στο χώρο των online πωλήσεων. Εσείς θα δοκιμάσετε το click-to-buy button της Google;

Nikos Memos: O Νίκος μόλις τελείωσε τις σπουδές του, στο τμήμα Επικοινωνίας και MME. Τελικά δεν τον κέρδισε η δημοσιογραφία αλλά ο χώρος της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα το digital κομμάτι της. Τον ελευθέρο χρόνο του γράφει στο προσωπικό του blog.

View Comments (0)

  • Ακόμα ένα πλεονέκτημα του Adwords και ταυτόχρονα πλήγμα του SEO...

This website uses cookies.