X

Αυξήστε το business reach με το Instagram

Το Instagram είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα social media με εκατομμύρια χρήστες να ανεβάζουν καθημερινά φωτογραφικό υλικό στους λογαριασμούς τους. Ήδη, το social network μετράει πάνω από 300 εκ. ενεργούς χρήστες, οι οποίοι αυξάνονται κάθε μέρα γεωμετρικά.

Φυσικά, το Facebook διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του, ωστόσο όμως οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να παρατηρούν την αυξανόμενη δύναμη του Instagram σε ό,τι αφορά την ανάρτηση visual content. Καθημερινές στιγμές, όπως βόλτες, φαγητό, ρουχισμός, κατοικίδια κ.ά. μετατρέπονται σε έργα τέχνης με τα features που προσφέρει η πλατφόρμα.

Το εν λόγω network όμως δεν είναι μόνο δημοφιλές μεταξύ των χρηστών, αλλά αρχίζει να διαδίδεται και στον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτό συμβαίνει γιατί προσφέρει πολλές δυνατότητες, τις οποίες αν τις αξιοποιήσουν τα brands θα έχουν μεγάλο όφελος.

Παρακάτω ακολουθούν μερικά tips για να αυξήσετε με εύκολο τρόπο το reach της επιχείρηση σας μέσω Instagram:

  • Δημιουργία Instagram profile και ενεργή συμμετοχή

Αν και πολλοί πιστεύουν ότι με το Instagram ασχολούνται μόνο οι έφηβοι, απατώνται καθώς η συμμετοχή είναι μαζική από όλα τα δημογραφικά κοινά. Μάλιστα, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το Instagram αποδίδει 58 φορές μεγαλύτερο engagement ανά χρήστη σε σύγκριση με το Facebook και 120 φορές μεγαλύτερο engagement από το Twitter. Είναι απαραίτητο λοιπόν μια εταιρεία να έχει ενεργή συμμετοχή στο Instagram και να χτίσει ένα πρόγραμμα επικοινωνίας και μια στρατηγική που θα δημιουργεί ποιοτικό περιεχόμενο και θα κάνει engage με το κοινό της.

  • Προώθηση του profile σας

Όταν φτιάξετε το profile της εταιρείας σας στο Instagram, προωθήστε το με κάθε δυνατό τρόπο. Κοινοποιείστε το νέο λογαριασμό σας σε όλα τα άλλα social media που διατηρείτε, όπως για παράδειγμα Facebook, Twitter κ.ά.. Επίσης μπορείτε να κάνετε post τις φωτογραφίες του Instagram και στο wall της σελίδας σας στο Facebook. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε το εικονίδιο του Instagram στο site ή το blog σας, ώστε όταν μπαίνουν οι χρήστες στη σελίδα σας, να συνδέονται και να κάνουν follow στο λογαριασμό σας. Με αυτές τις μεθόδους θα αυξήσετε τους fans της σελίδας σας και θα ενισχύσετε το brand loyalty.

 

  • Δημιουργία personalized σχέσης με τους followers

Δώστε την ευκαιρία στους fοllowers του λογαριασμού σας να ρίξουν μια ματιά στο εσωτερικό της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει είτε φωτογραφίες από τα γραφεία της εταιρείας, είτε τη θέα από το παράθυρο του γραφείου σας, είτε αστεία στιγμιότυπα με τους συναδέλφους και γενικότερα εικόνες που θα δημιουργήσουν μια πιο προσωπική και στενή σχέση με το κοινό. Ακόμη, η πλατφόρμα σας προσφέρει τη δυνατότητα να δείξετε κάθε τι που κάνει μοναδική και ξεχωριστή την εταιρεία σας. Μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό σας φωτογραφίες από τα τελευταία projects που σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, ή shots κατά τη διάρκεια κάποιου γυρίσματος, ή photos από τις ετοιμασίες/backstage ενός event.

  • Αναφορά τοποθεσίας

Όταν ανεβάζετε φωτογραφίες στον λογαριασμό σας, μπορείτε να τις προσθέσετε στην εφαρμογή Instagram Photo Map. Εκεί μπορείτε να δηλώνετε την ακριβή τοποθεσία που τραβήξατε την φωτογραφία, ώστε να διεγείρεται το ενδιαφέρον μέσα σε ένα community και να αναπτύσσεται η αξιοπιστία της εταιρίας ως μία go-to επιχείρηση (ειδικά αν μιλάμε για ένα εστιατόριο, καφέ κλπ.).

  • Δημιουργία έξυπνων videos

Τα videos στο Instagram μπορούν να έχουν διάρκεια από 3 έως 15 δευτερόλεπτα. Η δημιουργία video είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσετε ό,τι κάνετε με ένα δημιουργικό τρόπο στο κοινό σας, ώστε να αναδείξετε το έργο σας.

Ανακεφαλαιώνοντας μπορούμε να πούμε ότι το Instagram παρουσιάζει πολλές νέες δυνατότητες για την ανάπτυξη και την προώθηση της εταιρείας σας. Με οδηγό την φαντασία και τη δημιουργικότητα, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφορετικό αυτό μέσο, παρέχοντας στην εταιρία σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Ακόμα να φτιάξετε το δικό σας εταιρικό προφίλ;

Nikos Memos: O Νίκος μόλις τελείωσε τις σπουδές του, στο τμήμα Επικοινωνίας και MME. Τελικά δεν τον κέρδισε η δημοσιογραφία αλλά ο χώρος της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα το digital κομμάτι της. Τον ελευθέρο χρόνο του γράφει στο προσωπικό του blog.

This website uses cookies.