X

Instagram: Τετραπλασιάστηκε το engagement με τα brands

Όσο περνάει ο καιρός παρατηρούμε πως το Instagram σταδιακά κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος μεταξύ των social media. Οι χρήστες του έχουν αυξηθεί σημαντικά και μάλιστα έχει αρχίσει να κερδίζει κατά πολύ την προτίμησή τους στη λήψη, την επεξεργασία και την κοινοποίηση φωτογραφιών.

Αυτή η τάση μάλλον δεν πέρασε απαρατήρητη από τα brands, τα οποία και αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν την προτίμηση του κοινού και να δραστηριοποιηθούν στο Instagram. Οι λογαριασμοί των brands στην εφαρμογή σημειώνουν αύξηση καθώς θεωρούν τη χρήση της επένδυση.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη σχετικά με τη χρήση του Instagram από τα 100 μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, γνωστά και ως Interbrand 100, η ανταπόκριση του κοινού στα posts των brands έχει σημειώσει κατακόρυφη άνοδο. Τα likes και τα comments που έχουν γίνει φέτος είναι διπλάσια από αυτά του 2013, ενώ είναι 12 φορές περισσότερα από αυτά του 2012. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση του engagement διαπιστώθηκε πως παίζει και η χρήση των hashtags. Απ’ ότι φαίνεται τα hashtags αποτελούν μία μόδα από μόνα τους και ελκύουν το κοινό, αφού όπου υπάρχουν hashtags υπάρχει και αυξημένο engagement κατά 16,2%.

Πιο αναλυτικά,  η έρευνα έδειξε πως το 86% των Interbrand 100 ανεξαρτήτως κλάδου έχουν δημιουργήσει προφίλ στο Instagram, ενώ το 73% κοινοποιεί περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα. Μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, το engagement με τα brands αυτά έχει τετραπλασιαστεί, καθώς το μέσο engagement ανά post έχει αυξηθεί κατά 416% σε σχέση με το 2012.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως η μεγαλύτερη ενεργοποίηση στο Instagram έχει παρατηρηθεί από brands στους εξής κλάδους: ένδυση, auto/moto, luxury, εστιατόρια, ηλεκτρονικά, FMCG, αλκοολούχα ποτά και αφεψήματα.

Συμπεραίνουμε επομένως πως κάθε μορφή κοινωνικής δικτύωσης κρύβει benefits. Αν λοιπόν τα brands με τη σειρά τους εντοπίσουν αυτές τις ευκαιρίες και τις αξιοποιήσουν σωστά τότε θα έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στο κοινό τους.

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.