X

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

Το Influencer Marketing “ανθίζει” και είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε το γιατί!

Οι Influencers μπορούν να αυξήσουν την αξιοπιστία ενός brand και να βοηθήσουν στην σύνδεση των brands με νέους ενδιαφερόμενους καταναλωτές. Πολλές φορές, μάλιστα, αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα από τις παραδοσιακές τακτικές του digital marketing.

Για τον λόγο αυτό, τόσο τα μεγάλα brands όσο και τα μικρά, επενδύουν στο Influence Marketing για να διαδώσουν το μήνυμά τους.

Την περασμένη εβδομάδα, λοιπόν, ανακοινώθηκε επίσημα ότι θα προστεθεί νέο feature στο Instagram που θα επιτρέπει την προσθήκη ετικέτας “paid partnership with”, στις δημοσιεύσεις και ιστορίες.

Τι πρέπει να γνωρίζετε, λοιπόν, για αυτό το νέο χαρακτηριστικό;

#1 – Ενίσχυση διαφάνειας και αξιοπιστίας.

Η ενίσχυση της διαφάνειας στον τομέα των social media αποτέλεσε τον πυρήνα της απόφασης του Instagram να προσθέσει τη νέα ετικέτα “paid partnership with”.

Τα brands θέλουν να εξασφαλίζουν ότι οι followers τους θα μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν δικό τους περιεχόμενο ή προϊόν στα posts και stories ενός Ιnfluencer.

Αντίστοιχα, οι Ιnfluencers θα καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν την νέα λειτουργία προς όφελός τους, καθώς θα μπορέσουν να διατηρήσουν ουσιαστικές σχέσεις με τους followers τους όταν επισυνάπτουν εταιρικές συνεργασίες.

Μεγαλύτερη διαφάνεια σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία και αυθεντικότητα – κάτι που οι σύγχρονοι καταναλωτές επιθυμούν και σέβονται.

#2 – Πρόσβαση σε νέα δεδομένα και πληροφορίες.

Ως marketers, θα απολαύσετε το νέο χαρακτηριστικό καθώς θα έχετε πρόσβαση στα insights που θα προκύπτουν από τα post των συνεργαζόμενων Ιnfluencers.

Έχοντας αυτά τα δεδομένα θα γνωρίζετε τον πραγματικό αντίκτυπο και την απόδοση των δράσεων σας και θα μπορείτε να λάβετε εύστοχες αποφάσεις για το πως να πράξετε στη συνέχεια.

#3 – Προσθήκη της ετικέτας εύκολα και γρήγορα.

Όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, η ετικέτα θα είναι εμφανής στο πάνω μέρος του κάθε post.

H διαδικασία επισήμανσης ενός συνεργάτη θα είναι ιδιαίτερα εύκολη. Ακολουθώντας την διαδικασία προσθήκης ετικετών θα εμφανίζεται η επιλογή “Προσθήκη συνεργάτη“.

Είναι το Influencer Marketing σωστή στρατηγική για εσάς;

Όπως και για κάθε άλλη τακτική marketing, θα πρέπει πρώτα να εξεταστούν οι επιχειρηματικοί στόχοι, ο προϋπολογισμός, το κοινό-στόχος και φυσικά οι τύποι των Influencers με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε.

Δημιουργείστε το πλάνο που σας εξυπηρετεί και επωφεληθείτε από την προσθήκη του Influencer Marketing στην στρατηγική σας!

Antzela Vasilopoulou: Η Άντζελα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η αγάπη της για τη φωτογραφία την οδήγησε από νωρίς στον κόσμο των Social Media και του Digital Marketing στοχεύοντας στη συνεχή ανάπτυξη του επικοινωνιακού και δημιουργικού της χαρακτήρα. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Monogram.

This website uses cookies.