X
    Categories: Case Studies

Το live billboard της ING Direct

Ενδιαφέρον φαίνεται να προκάλεσε η προχτεσινή ανάρτησή μου για το live billboard της ING Direct.

Για να διευκρινήσω κάποια πράγματα:

Ναι, πιστεύω ότι ήταν μια πολύ εμπνευσμένη κίνηση που συζητήθηκε.

Αλλά από την άλλη:

Όχι, δεν πιστεύω ότι μια τέτοια ad-hoc ενέργεια μπορεί να συγκριθεί με τη συνεχιζόμενη σχέση που μπορεί να χτίσει ένα brand online με τους καταναλωτές του στα social media. Το ROI της σχέσης είναι σαφώς ανώτερο οποιουδήποτε εντυπωσιασμό, ειδικά όταν πρόκειται για περίπλοκες καταναλωτικές επιλογές όπως είναι μια τράπεζα και όχι ένα κουτάκι αναψυκτικού.

Πιστεύω ακόμα πως μια τέτοια κίνηση μπορεί να προκαλεί εντυπωσιασμό αλλά δε γνωρίζω τελικά αν επικοινωνεί αυτό που θέλει το brand να επικοινωνήσει. Πόσοι είπανε «να κάποιος που ηταν κολλημένος στο λεωφορείο» και πόσοι είπανε «αυτή την αμεσότητα θέλω από την τράπεζά μου»;

Αλλά ξαναλέω πως πολλά από αυτά τα πράγματα δρούνε συνδυαστικά. Και φυσικά το να υπάρχει ήδη ο κόσμος σε ένα κανάλι (facebook fans, youtube subcribers, twitter followers, ή ότι άλλο) και να διαδώσει το βίντεο από αυτή την ενέργεια είναι αυτό που θα της δώσει την κρίσιμη μάζα και όχι από μόνος του ο κόσμος που μπορεί να δει το λεωφορείο και να μην καταλάβει τι διαφημίζει.

Σε κάθε περίπτωση όμως, επειδή το να δημιουργείς αξιόλογο περιεχόμενο είναι σημαντικό, αυτό δείχνει πως η δημιουργικότητα αποδίδει.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.