X

Instagram: Video ads are on!

Μετά από μήνες δοκιμών, οι διαφημίσεις στο Instagram είναι εδώ!

To Instagram, που πλέον ανήκει στο Facebook, κατόπιν συμφωνίας με μεγάλες εταιρίες θα δείξει autoplay spots των 15 δευτερολέπτων. Οι εν λόγω εταιρίες δεν θα μπορούσαν να είναι άλλες από τις Disney, Activision, Lancome, Banana Republic και CW. Τέτοιου είδους διαφημίσεις έχουν ήδη αρχίσει να προβάλλονται και θα συνεχίσουν σιγά σιγά να «εξαπλώνονται» το επόμενο διάστημα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα Instagram video ad είναι το video 9 δευτερολέπτων που ετοίμασε η Disney για να προωθήσει την ταινία “Big Hero 6”. Το video αυτό δείχνει animated χαρακτήρες να ποζάρουν σα να βγάζουν selfie.

Μπορείτε να δείτε το video ad της Disney εδώ.

«Νιώθαμε ότι θέλουμε να κάνουμε κάτι μεγάλο με την ταινία Big Hero 6. Και είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτό το βίντεο!”, δήλωσε ο αντιπρόεδρος των media της Disney, Anthy Price.

Το Instagram ήταν ασυνήθιστα hands-on με τα brands σχετικά με τις στατικές διαφημίσεις, οι οποίες ξεκίνησαν το περασμένο χρόνο. Το ίδιο ίσχυε και για τα video. Γι’ αυτό τώρα η πλατφόρμα εξετάζει όλα τα video ώστε να εξασφαλίσει ότι περιέχουν όσο το δυνατόν πιο φρέσκο περιεχόμενο. Περιεχόμενο που να ταιριάζει στο vibe του Instagram και να μην είναι απλά TV/Web commercials τα οποία προσαρμόστηκαν ώστε να κάνουν fit στην πλατφόρμα.

Το video αποτελεί πλέον ένα σημαντικό μέρος του mobile advertising. Γι’αυτό το λόγο το Instagram, έχοντας να ανταγωνιστεί το Tumblr και το Snapchat, αποφάσισε να λανσάρει παρόμοια προϊόντα διαφήμισης. Το Snapchat, εφαρμογή mobile messaging με κυρίως νεανικό κοινό, πούλησε πρόσφατα το πρώτο του video ad στην Universal Pictures, για την προώθηση του trailer της ταινίας Ouija.

Ωστόσο, η προβολή video ads στην εφαρμογή απαιτεί λεπτό χειρισμό και προσεκτική επιλογή περιεχομένου μιας και το Instagram έχει διαδοθεί ως μία εφαρμογή commercial free. Μερικοί μάλιστα από τους πρώτους διαφημιστές που δοκίμασαν τα sponsored images δέχθηκαν αρνητικά σχόλια από τους χρήστες, οι οποίοι δεν απολάμβαναν να βλέπουν αυτή τη δραστηριότητα στα feeds τους. Αυτή είναι και η πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα agencies και τα brands στη νέα δυνατότητα που προσφέρει το Instagram.

 

 

 

Danae Athanasopoulou: Η Δανάη έχει σπουδάσει Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία. Δραστηριοποιείται στο χώρο των Social Media.

This website uses cookies.