X

Instagram Algorithm: 4 τρόποι για να ενισχύσετε το account σας

Πρόσφατα το Instagram έδωσε τα πολυαναμενόμενα insights, του πώς ο αλγόριθμος τροφοδοσίας της εφαρμογής αποφασίζει τι βλέπει ο κάθε χρήστης, περιγράφοντας τους βασικούς παράγοντες και τις μεταβλητές που λαμβάνονται υπόψη.

Θα εξετάσουμε λοιπόν πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους κρίσιμους αυτούς παράγοντες για engagement και να ενισχύσετε την απόδοση των δημοσιεύσεών σας στο Instagram.

Παρακάτω δίνονται τέσσερις τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διασφαλίσετε ότι δραστηριοποιείστε σύμφωνα με τον αλγόριθμο του Instagram και όχι εναντίον του.

1. Δημοσιεύστε υλικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα

Ο βασικός τρόπος για να παραμένετε παρόντες στο Instagram feed των ακoλούθων σας είναι να εμφανίζεστε συχνά στην ροή των post.

Η δημοσίευση με σωστό χρονικό προγραμματισμό θα εξασφαλίσει την εμφάνιση των posts σας στο feed των ακολούθων σας σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό. Μερικοί εμπειρογνώμονες των Social Media δηλώνουν ότι πρέπει να δημοσιεύετε μια φορά την ημέρα. Αυτό όμως δεν είναι απολύτως απαραίτητο, καθώς κάθε Instagram account είναι εντελώς διαφορετικό από το άλλο, ακόμη και αν αφορά το ίδιο αντικείμενο.

Ωστόσο προτείνουμε να δοκιμάσετε να δημοσιεύετε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, καθώς μια δημοσίευση ανά μήνα δεν θα σας βοηθήσει να παραμείνετε relevant.

2. Δημοσιεύστε υλικό με συγκεκριμένο σκοπό

Κάθε δημοσίευσή σας στο Instagram πρέπει να έχει νόημα.

Είναι πολύ σημαντικό να προσθέσετε αξία στα posts σας και να δημιουργήσετε γνήσια σύνδεση με το κοινό σας. Δημοσιεύστε με την πρόθεση να επικοινωνήσετε με τους ακολούθους σας και συνδεθείτε μαζί τους πέρα ​​από τα προϊόντα ή την υπηρεσία που προσπαθείτε να τους πουλήσετε.

3. Στοχεύστε στο engagement

Όπως οι περισσότεροι υποστηρίζουν, η προσπάθεια για αυθεντική σύνδεση με το Instagram audience σας είναι που κάνει τη διαφορά. Κάντε ερωτήσεις, ζητήστε από τους followers σας να μοιραστούν τις απόψεις τους και προτρέψτε τους να σας κάνουν tag όποτε είναι θεμιτό. Θυμηθείτε ότι όσο περισσότερο οι ακολούθοι σας ασχολούνται με το account του brand σας, τόσο πιο πιθανό είναι να συνεχίσετε να εμφανίζεστε στο Instagram feed τους. Έχετε επίσης κατά νου ότι το account σας θα πρέπει να συνδέεται και με λογαριασμούς του κοινού-στόχου σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο κάθε μέρα για να αναζητήσετε τοποθεσίες, hashtags και accounts διαφόρων influencers. Παράλληλα, μπορείτε να κάνετε like σε φωτογραφίες, να αφήσετε σχόλια και να συμμετάσχετε σε σχετικές συνομιλίες.

4. Γνωρίστε καλύτερα το κοινό σας

Αποκτήστε όλες τις σχετικές πληροφορίες που χρειάζεστε μέσω του Business profile στο Instagram για τους followers σας και ανακαλύψτε τι περιεχόμενο επιθυμoύν να ακολουθούν.


Ιδιαίτερα χρήσιμες, για αλληλεπίδραση με τους followers σας, είναι οι διάφορες επιλογές που δίνονται κατά τη δημιουργία Instagram Story.  Μπορείτε να τους κάνετε ερωτήσεις με poll stickers, να κάνετε μια έρευνα ή οτιδήποτε άλλο με στόχο πάντα να μάθετε τι αρέσει στο κοινό σας και τι θα ήθελε να δει από εσάς.

Το πιο βασικό είναι να έχετε ένα σχέδιο!

Τελευταίο και σημαντικότερο είναι να φτιάξετε και συνεχώς να εξελίσσετε τη Social Media στρατηγική σας. Επίσης είναι απαραίτητο να έχετε έτοιμο ένα posting plan, ώστε να μπορείτε να καταφέρετε όσα αναφέρθηκαν παραπάνω και να επιτύχετε του στόχους σας.

Σκεφτείτε τη στρατηγική σας λίγο διαφορετικά και αποδείξτε ότι δεν υπάρχει τίποτα να σας σταματήσει. Μην προσπαθείτε να προσελκύσετε περισσότερους followers και φροντίστε να επικεντρωθείτε σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία, δηλαδή ποιοτικό υλικό και organic engagement!

Antzela Vasilopoulou: Η Άντζελα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η αγάπη της για τη φωτογραφία την οδήγησε από νωρίς στον κόσμο των Social Media και του Digital Marketing στοχεύοντας στη συνεχή ανάπτυξη του επικοινωνιακού και δημιουργικού της χαρακτήρα. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Monogram.

This website uses cookies.