X

Instagram Stories vs Business?

Λίγο πολύ όλοι έχουμε ακούσει για το Instagram Stories τις τελευταίες μέρες. Μέσα από μια προσπάθεια αύξησης της δημοτικότητάς  του έναντι του Snapchat, το Instagram επιθυμεί την εγγραφή περισσότερων νέων χρηστών και τη διάδοση περισσότερου υλικού μεταξύ αυτών. Έτσι λοιπόν, επιλέγει να προωθήσει στους fans του ένα ολοκαίνουριο εργαλείο, το οποίο ονομάζεται Stories, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια αλληλουχία από εικόνες και βίντεο, διάρκειας 24 ωρών.

Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά, προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ακριβώς το συγκεκριμένο expand.  Μπορεί να λειτουργήσει ως αρωγός αύξησης των views και του traffic στο Instagram;

Πως λειτουργεί το Instagram Stories;

Εν συντομία, αναφερόμαστε σε μια σειρά από εικόνες και βίντεο, τα οποία ανεβάζει ο χρήστης σε ένα τελείως διαφορετικό feed από το original που όλοι γνωρίζουμε. Παρακάτω γίνεται η παράθεση κάποιων λεπτομερειών που καλό θα ήταν να γνωρίζουμε:

  • Το Story παίζει πάντα με χρονολογική σειρά, όπως ακριβώς ανεβαίνουν τα αρχεία και γίνεται η προσθήκη υλικού.
  • Τόσο τα βίντεο όσο και οι φωτογραφίες στην ιστορία σου δεν μπορούν να δεχτούν like ή comment, αλλά δεν ισχύει το ίδιο με τα απευθείας μηνύματα προς τους χρήστες του Stories Slideshow.
  • Δίνεται η δυνατότητα να ελέγχεις συνεχώς ποιος ρίχνει κλεφτές ματιές στην ιστορία σου και σε ποιο ακριβώς σημείο βρίσκεται.
  • Μπορείς να επεξεργαστείς το περιεχόμενό σου ανά πάσα στιγμή και να προσθέσεις κείμενο, finger paint ακόμα και emoji’s.
  • Πατώντας το μαγικό κουμπάκι Stories Camera, μπορείς να αναρτήσεις περιεχόμενο από το προσωπικό αρχείο της κάμεράς σου.
  • Μπορείς να εστιάσεις σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ιστορίας σου και να το κοινοποιήσεις στο προσωπικό σου προφίλ στο Instagram.
  • Υπάρχει χώρος για όλους στο Instagram Stories.

Μήπως όλα αυτά σου φαίνονται οικεία; Μήπως σου θυμίζουν κάτι; Ε, λοιπόν, ναι! Αυτή είναι η απάντηση (ή πιο σωστά η αντιγραφή) του Instagram στο Snapchat Stories.

Πως μπορείς να αναρτήσεις τη δική σου Instagram Story;

Βάλε τη φαντασία και το ταλέντο σου σε εγρήγορση και ετοιμάσου να δημιουργήσεις την πρώτη σου Instagram Story! Tο μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να ακουμπήσεις το δάχτυλό σου πάνω στο σύμβολο του Συν (+) στην πάνω αριστερή γωνία στην κορυφή του feed. Αυτόματα, έχεις τη δύναμη να απαθανατίσεις όλες τις σημαντικές στιγμές με τη μορφή βίντεο ή εικόνας. Τελειοποίησε την ιστορία σου με μικρές πινελιές ελεύθερου κειμένου και δώσε του ένα πιο χιουμοριστικό τόνο χρησιμοποιώντας emoji’s. Μόλις ολοκληρώσεις την παραπάνω διαδικασία, το μόνο που μένει να κάνεις είναι να πατήσεις το βέλος πάνω δεξιά για να απολαύσεις το περιεχόμενο που μόλις δημιούργησες με τους υπόλοιπους χρήστες. Κάπως έτσι η ιστορία σου θα είναι διαθέσιμη για όλους σου τους followers για τις επόμενες 24 ολόκληρες ώρες.

Τώρα που γνωρίζεις, λοιπόν, πως λειτουργεί το Instagram Stories, τι θα έλεγες να σου προσφέρουμε 4 διαφορετικούς τρόπους ώστε να χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο εργαλείο για χάρη της δουλειάς σου;

“Χτίσε” την απαραίτητη φασαρία γύρω από το όνομά σου…

Το Instagram Stories είναι ένας φανταστικός τρόπος να οδηγήσεις τους followers σου στα “παρασκήνια” της επιχείρησής σου. Δώσε την αίσθηση ότι κλέβουν ματιές από το τι ακριβώς γίνεται πίσω από τις κλειστές πόρτες. Μέσα από το digital ταξίδι, μην χάσεις την ευκαιρία να δείξεις όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στο site σου ή ακόμα καλύτερα παρουσίασε σε όλους την καθημερινότητα της ομάδας σου στο χώρο του γραφείου. Αυτά τα μικρά “κρυφοκοιτάγματα” κτίζουν αρχικά μια στιβαρή σχέση επικοινωνίας με τους followers σου και παράλληλα δημιουργούν την απαραίτητη φασαρία γύρω από το όνομα της επιχείρησής σου.

Δώσε στο κοινό σου αυτό που αναζητά…

Υπάρχει κάποιο event που τρέχει στις σελίδες σου αυτό το διάστημα; Έχεις ανάγκη από περισσότερες εγγραφές νέων χρηστών; Έχεις στα χέρια σου το κατάλληλο εργαλείο…την κατάλληλη στιγμή! Το Instagram Stories υπενθυμίζει στο κοινό σου ότι κάτι πολύ ενδιαφέρον τρέχει στις σελίδες σου και ότι προλαβαίνει ίσα ίσα να είναι μέρος αυτού. Ένα βίντεο ή μια εικόνα αρκούν για να κάνουν απλά…θαύματα. Έχεις τη δυνατότητα να κατευθύνεις τις εγγραφές κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής ή ακόμα καλύτερα να δημιουργήσεις επιπλέον traffic στα υπόλοιπα social media.

Άσε το πλήθος να σε ακολουθήσει…

Τι θα έλεγες να κρατήσεις το κοινό σου updated θυμίζοντάς τους ότι οι αναρτήσεις σου είναι σε καθημερινή βάση, και έτσι δεν θα πρέπει να χάνουν ούτε μια; Μήπως ήρθε η ώρα να ανακοινώσεις τους κανονισμούς για κάποιο event που τρέχει; Με κάποιο τρόπο, θα πρέπει σίγουρα να αυξήσεις τον αριθμό των followers σου. To Instagram Stories θα πραγματοποιήσει και αυτή την ευχή σου. Με το Instagram Exclusive Content – επιπρόσθετο bonus για όλους όσους σε ακολουθούν – όλα είναι δυνατά και εφικτά.

Κι άλλο λίγο… Κι άλλο λίγο περιεχόμενο…

Όλοι αγαπήσαμε τη βοήθεια του extra περιεχόμενου, όσο κι αν κάποιοι δεν το παραδέχονται. Μέσα από το Instagram Stories δίνεται η δυνατότητα να κατεβάσεις το περιεχόμενο των ιστοριών σου, προκειμένου να το χρησιμοποιήσεις ξανά αργότερα. Κάνοντας μια γρήγορη σκέψη, μπορούν να προκύψουν τόσες έξυπνες ιδέες για επανάχρηση του υλικού σου. Για παράδειγμα, ανάρτηση κάποιου post με “throwback Friday“, για να υπενθυμίσεις πόσο επιτυχημένο ήταν το event που οργάνωσες. Ακόμα πιο απλά, μπορείς να προνοήσεις “για όσους το έχασαν” και με αυτό τον τρόπο γίνεσαι η εμμονή των followers σου ώστε να ακολουθούν κάθε σου βήμα.

Αναμφισβήτητα, το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να γίνεσαι κουραστικός μέσα από τη σελίδα σου. Το Instagram Stories ίσως να είναι ο μοναδικός τρόπος να μοιράζεσαι όλο και περισσότερο περιεχόμενο με το κοινό σου και να κρατάς το ενδιαφέρον τους σε συνεχή εγρήγορση. Τόσο οι επιχειρήσεις όσο και τα Brands μπορούν μόνο να επωφεληθούν από την προσθήκη επιπλέον περιεχομένου στα posts του Instagram. Ωστόσο, με τη χρήση του Instagram Stories διευρύνονται οι ορίζοντες για τη δημιουργία πιο έμπιστης επικοινωνίας με το κοινό.

Συνεπώς σκέψου το διπλά πριν επιλέξεις να το αφήσεις να περάσει απαρατήρητο.

Laoura Dimitriou: Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

This website uses cookies.