X

Instagram Tools: Στρατηγική για Αύξηση Followers

Το Instagram αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Η χρήση του γίνεται τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο καθώς οι χρήστες του ξεπερνούν τα 800.000.000, γεγονός που το αναγάγει σε μία πλατφόρμα προώθησης και διαφήμισης για ένα τεράστιο εύρος εταιριών και επαγγελματιών.

Τα αποτελέσματα του βέβαια εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, πράγμα που θέτει πολλούς περιορισμούς ανάμεσα στη μεγάλη ποικιλία ωφέλιμων πρακτικών που ενδείκνυνται να χρησιμοποιηθούν για awareness στους πιθανούς χρήστες-πελάτες. Ποια λοιπόν είναι τα Instagram Tools που μπορούν να αξιοποιηθούν για μια καλύτερη στρατηγική Insta Following;

VSCO

Η οπτικοακουστική προσέγγιση στο Instagram διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς το περιεχόμενο του αφορά σχεδόν αποκλειστικά τέτοιου είδους δημοσιεύσεις. Συνεπώς, βαρύτητα θα πρέπει να δίνεται στο εικαστικό και όχι στη λεζάντα. Είναι εξάλλου γνωστό ότι ειδικά στο Instagram ότι πολλοί δημοφιλείς λογαριασμοί οφείλουν το υψηλό τους following rate στις προσεγμένες φωτογραφίες, βίντεο και stories τους.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για καλή επεξεργασία creative content post είναι η εφαρμογή VSCO. Η συγκεκριμένη εφαρμογή παράγει πολύ καλά αποτελέσματα επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο, πολύ κοντά σε επαγγελματικό επίπεδο, δημιουργώντας πολύ καλό content για τους χρήστες. Αυτό μπορεί να βοηθήσει σε ένα πιο άρτιο οπτικοακουστικό αποτέλεσμα, το οποίο θα προσελκύσει περισσότερους followers και κατά συνέπεια μεγαλύτερο reach και engagement.

Woobox

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό εταιριών ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν την εφαρμογή Woobox, όπως το Spotify και το NFL. Η συγκεκριμένη εφαρμογή προσφέρει μία μεγάλη γκάμα επιλογών για engagement, από την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο μέχρι και την παροχή mini games και quizzes. Τέτοιου είδους καμπάνιες μπορούν να προσφέρουν από την αύξηση των followers μέχρι και στην ανακατεύθυνση σε path για online προϊόντα προς πώληση, ένα πολύ καλό εργαλείο δηλαδή για το Instagram που βασίζεται στην οπτικοποίηση του περιεχομένου της εκάστοτε καμπάνιας.

Owlmetrics

Κάθε καλό αποτέλεσμα βασίζεται σε μία πολύ καλή και λεπτομερή ανάλυση δεδομένων. Ειδικότερα στην περίπτωση των followers, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δοθεί βάση στις πληροφορίες των χρηστών ως προς το brand όπως για παράδειγμα το engagement και το impression των posts, τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς ή την ανταπόκριση στα stories (βάσει περιεχομένου). Το Owlmetrics συνιστά ένα πολύ καλό εργαλεία ανάλυσης δεδομένων που προσφέρει analytics από αύξηση χρηστών μέχρι παροχή πληροφοριών για τις καλύτερες ώρες της μέρας για posts ή stories.

Οι επιλογές που παρατέθηκαν, απευθύνονται σε ξεχωριστά ζητήματα εργασίας όπως το content, το engagement και τα analytics. Το κυριότερο σημείο στη σύνοψη μας, όμως, είναι το γεγονός ότι μπορούν να αποτελέσουν, σε βασικό επίπεδο, μία ολοκληρωμένη στρατηγική βελτίωσης των followers στο profile ενός brand ή ενός επαγγελματία με στόχο ένα μεγαλύτερο και πιο ποιοτικό awareness στους χρήστες.

Panagiotis Sardelis: Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.