X

Internet Hotel Marketing basics

Δεδομένου ότι η πλειοψηφία όσων ψάχνουν ξενοδοχείο, κάνουν την αναζήτηση στο Internet, ακολουθούν μερικές συμβουλές και ιδέες για να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε τη διαδικτυακή εικόνα του ξενοδοχείου σας.

1. TripAdvisor

Το TripAdvisor είναι το μεγαλύτερο website για ταξιδιώτες και αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για να προσελκύσετε πολλούς πελάτες.

  • Εγγραφείτε στο TripAdvisor’s Management Center.
  • Μοιραστείτε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για το ξενοδοχείο σας. Οι ταξιδιώτες θέλουν να ξέρουν τι παρέχετε και τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας.
  • Ανεβάστε βίντεο και φωτογραφίες. Αν έχετε παραπάνω από 20 φωτογραφίες θα τραβήξετε περισσότερη ώρα την προσοχή ενός πιθανού πελάτη.
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να γράψουν μία αξιολόγηση. Οι πιο πρόσφατες αξιολογήσεις είναι πιο σημαντικές για τους ταξιδιώτες που αναζητούν ξενοδοχείο, αλλά και για την κατάταξή σας στο TripAdvisor.
  • Διαβάστε τις αξιολογήσεις και ανακαλύψτε τα σημεία στα οποία η επιχείρησή σας χρειάζεται βελτίωση.
  • Απαντήστε στις αξιολογήσεις για να δείξετε πως νοιάζεστε για τη γνώμη των πελατών και το Feedback.
  • Συγκρίνετε την πορεία σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας

 2.   Facebook

Η επιχείρησή σας πρέπει να έχει σελίδα στο Facebook. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό, πρέπει να έχετε και μία συγκεκριμένη στρατηγική διαχείρισης της σελίδας.

  • Ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο της με ενδιαφέρον υλικό.
  • Αναρτάτε φωτογραφίες από τα δωμάτιά του ξενοδοχείου σας και εκμεταλλευτείτε έτσι το Timeline που σας δίνει τη δυνατότητα η σελίδα σας να μοιάζει με Website.
  • Δείξτε ενδιαφέρον απαντώντας άμεσα σε ερωτήματα που μπορεί να σας τεθούν.
  • Αξιοποιείστε το Facebook Booking και επιτρέψτε στους fans σας να δουν τις προσφορές σας και να κάνουν άμεσα κράτηση.
  • Προσθέστε το ξενοδοχείο σας στα Facebook places και ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν check-in κάνοντας τους μία προσφορά.
  • Κάντε χρήση του Facebook advertise για να επιτύχετε στοχευόμενη διαφήμιση στο κοινό που επιθυμείτε.
  • Ξεκινήσετε κάποιο διαγωνισμό ή μία προσφορά ώστε να προσελκύσετε μεγαλύτερο κοινό στη σελίδα σας.

3.     Instagram – Pinterest 

Γίνετε δημιουργικοί χρησιμοποιώντας applications όπως είναι το Instagram, για να δημοσιεύετε εικόνες από το ξενοδοχείο σας. Πάρα πολλοί είναι οι χρήστες του Instagram που καθημερινά κοιτούν εικόνες με το hashtag #hotel.

Επίσης αξιοποιείστε το Pinterest. Δημιουργείστε ένα λογαριασμό και φτιάξτε boards με  διαφορετικό περιεχόμενο όπως: “Our Rooms”, “Local beaches”, “Local food”, “Guest Photos” και στην περιγραφή βάλτε ένα link που οδηγεί στο website σας. 

4. Website

Το Website του ξενοδοχείου, έχει τεράστιο αντίκτυπο στις κρατήσεις σας.Σύμφωνα με στατιστικές, ο κάθε επισκέπτης του site σας θέλει μέσα σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, να μάθει τις πληροφορίες που τον αφορούν. Αυτές είναι:

·     Η καλύτερη τιμή για το δωμάτιο που τον ενδιαφέρει.

·     Αν είναι κοντά στην περιοχή που ψάχνει.

·     Αν είναι άνετο και ταιριάζει στο lifestyle του.

Προσπαθήστε λοιπόν να διαμορφώσετε την ιστοσελίδα σας, ώστε αυτά τα στοιχεία να είναι εύκολα προσβάσιμα. Έπειτα, αν όντως επιλέξει το ξενοδοχείο σας, θα ξοδέψει περίπου 25 λεπτά μέσα στο site σας για να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες, να δει φωτογραφίες και τελικά να κάνει την κράτηση.

Εξίσου σημαντική είναι και η φόρμα των κρατήσεων, φροντίστε να είναι συνεχώς ορατή ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να ολοκληρώσει την κράτησή του ανά πάσα στιγμή. Η δομή της φόρμας πρέπει να είναι απλή και να μη δυσκολεύει τη διαδικασία της κράτησης.

5. Word of Mouth

Όταν αποκτήσετε το νέο σας πελάτη, θυμηθείτε πως η εμπειρία του στο ξενοδοχείο σας είναι το παν. Γιατί όταν φύγει θα μιλήσει για αυτό σε φίλους του, στην οικογένειά του, ή σε κοινωνικά δίκτυα. Έχετε υπ’ όψιν σας, ότι το 20% των επισκεπτών αφήνουν μία αξιολόγηση για το ξενοδοχείο στο TripAdvisor, και θέλετε να είναι θετική, γιατί αυτό το review είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να επηρεάσει άλλους ταξιδιώτες να επιλέξουν το δικό σας ξενοδοχείο.

 

Ioanna Garefalaki: Αν και το πτυχίο της αφορά τους Η/Υ, δεν κρύβει την αδυναμία της για τη μόδα. Διατηρεί το προσωπικό της fashion blog, ενώ αυτόν τον καιρό γράφει στη στήλη μόδας του womenonly.gr. Δηλώνει γοητευμένη από το χώρο του Marketing γι' αυτό κάνει την πρακτική της στη Socialab ως Community Manager.

View Comments (0)

This website uses cookies.