X

Lanes Kcaligram: 30 μέρες προετοιμασίας για την παραλία.

Το Kcaligram αποτελεί το νέο αδυνατιστικό προϊόν της Lanes.

Θέλοντας λοιπον να δημιουργήσουμε μια ενέργεια για να προωθήσουμε το συγκεκριμένο προιόν online, δημιουργήσαμε ένα Facebook application  το οποίο όμως θα φέρνει  τους χρήστες καθημερινά σε επαφή με το προϊόν.

To insight στο οποίο βασιστήκαμε είναι οτι όλες οι γυναίκες μετά το Πάσχα αρχίζουν εντατικά να προσέχουν τη διατροφή τους αλλά και το σώμα τους γενικότερα για να βγουν έτοιμες στην παραλία.

Αφού λοιπον είχαμε στη διάθεση μας ένα αδυνατιστικό προϊόν δημιουργήσαμε την ενέργεια «30 μέρες προετοιμασίας για την παραλία».

Κάθε μέρα για 30 μέρες όλες οι γυναίκες μπορούν να δουν το tip της ημέρας αλλά και να εγγραφουν στο newsletter για να λαμβάνουν αυτόματα το καθημερινό tip στο email τους.
Με αυτό τον τρόπο αξιοποιήσαμε τόσο τη σελίδα μας στο Facebook αλλά και ένα πολύ δυνατό εργαλείο όπως το email για να κάνουμε τις γυναίκες να έρθουν σε καθημερινή και ουσιαστική επαφή με το brand.

Με το ρυθμό αύξησης των εγγεγγραμμένων μελών, το newsletter του Kcaligram θα έχει περίπου 8.000 email subscribers μέχρι το τέλος της ενέργειας. Με άλλα λόγια: 8.000 άτομα στοχευμένο κοινό για ένα προϊόν αδυνατίσματος.

Αν λοιπον θέλετε να δημιουργήσετε κι εσείς κάποια ενέργεια στο Facebook ή σε κάποιο άλλο social network, σκεφτείτε τρόπους για να διαδώσετε την ενέργεια σας και εκτός του συγκεκριμένου μέσου, αλλά και σκεφτείτε πώς θα φροντίσετε να έχετε διάρκεια.

 

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

View Comments (0)

  • otan exis 30 parapanisia kila exis elpida afto telo na ksero?

This website uses cookies.