Τα virals δεν είναι μόνο videos. Μερικές φορές είναι ολόκληρα sites. Κάτι τέτοιο έφτιαξε και η Algida για το νέο της παγωτό Magnum.
Για ένα πεντάλεπτο interaction με το brand, καλείται ο επισκέπτης να παίξει ένα μοναδικό παιχνίδι (το οποίο στο πίσω μέρος του μυαλό μου έχω αρχίσει να προσπαθώ να υπολογίσω πόσο κόστισε) για να καταλήξει στην απόλυτη απόλαυση: ένα παγωτό Magnum.
Είναι social από μόνο του; Όχι ιδιαίτερα. Αλλά είναι τόσο μεγάλο που είναι WOM-worthy. Και το WOM είναι πολύ social.
Κάντε κλικ για να παίξετε: http://pleasurehunt.mymagnum.com/