X
    Categories: Search

Meta Data στο travel search

Meta Data εμφανίζονται όταν ο χρήστης αναζητά κάποιο ξενοδοχείο στο google.gr.

Στην πρόσφατη αναζήτησή μου για αθηναϊκό ξενοδοχείο είδα στο δεξί μέρος της οθόνης ένα πλαίσιο με meta data από την αναζήτησή μου:

Το google εμφάνισε τιμή διαμονής πάνω στην ίδια τη σελίδα αποτελεσμάτων από 4 διαφορετικούς παρόχους: booking.com, hotels.com, easytobook.com και room 77.

Η τιμή ήταν σε δολλάρια παρόλο που ήμουν logged-in με ελληνικό account.

Για τον μέσο hotel marketer αυτό σημαίνει ότι αν κάνει social media marketing εκτός από μόνο search, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη αναγνωρισημότητα για το ξενοδοχείο του. Η μεγαλύτερη αναγνωρισημότητα σημαίνει περισσότερες αναζητήσεις κατ’ όνομα ξενοδοχείου και όχι κατα περιοχή.

Είναι διαφορετικό να ψάχνει κάποιος κάτι γενικό όπως Athens Hotels σε σχέση με το να ψάξει το όνομα ενός ξενοδοχείο που θυμάται, όπως έκανα εγώ πάνω, γιατί πλέον όχι μόνο έχει καλύτερο χαμηλότερο CPC και υψηλότερο conversion rate αλλά και μπορεί να κλείσει ο χρήστης μέσα από το google, άρα ουσιαστικά από booking engines.

Βέβαια, αυτό συνήθως σημαίνει περισσότερες κρατήσεις αλλά χαμηλότερα κέρδη για τα ξενοδοχεία, καθώς τα διάφορα engines κρατάνε 15% – 25% του ποσού της κράτησης, οπότε για μία ακόμη φορά φαίνεται πως το social είναι αυτό που αξίζει να επενδύσει κανείς μακροχρόνια.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.