X
    Categories: How To

Monitoring-led engagement

Διαβάζω άρθρα σαν κι αυτό της OgilvyPR και βλέπω αρμαθιές από εργαλείο όπως αυτά και αναγνωρίζω την ανάγκη για έρευνα εκεί έξω. Κάποιος πρέπει να έχει τ’ αυτιά του στην αγορά για να γνωρίζει τι γίνεται με τo brand του, το δίκτυό του, τον ανταγωνισμό.

Για να έχει κάποιος τ’ αυτιά του στην αγορά όμως χρειάζεται τα κατάλληλα εργαλεία τα οποία θα πρέπει να είναι:

  • σχετικά με την αγορά του: αν πρόκειται για brand που υπάρχει και στο εξωτερικό αλλά εσύ ενδιαφέρεσαι για τις αναφορές από Ελλάδα, θα πρέπει να τις διαχωρίζεις.
  • αποτελσματικό: να μπορεί να σου διαχωρίσει τα σημαντικά από τα ασήμαντα, να σου ομαδοποιήσει όσα προέρχονται από την ίδια πηγή ώστε να αναγνωρίσεις τους influencers.
  • πληθωρικό: να έχει μεγάλο αριθμό πηγών και τις εξετάζει πολύ συχνά.

Αφού λοιπόν έχει κάποιος ένα τέτοιο εργαλείο (αν δεν έχετε, ρωτήστε με) μετά πρέπει να έχει και τον κατάλληλο άνθρωπο να κάνει την ανάλυση γιατί το εργαλείο από μόνο του δε θα κάνει πάρα πολλά: κάποιος τελικά πρέπει να κάνει τη δουλειά του να δει τι είναι σημαντικό, άμεσο και actionable και τι όχι.

Και αφού γίνει αυτό, πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε για τα θέματα που αναγνωρίσαμε και το πώς θα τα αντιμετωπίσουμε.

Και σκέφτομαι εγώ τώρα: Μήπως το brief δεν πρέπει να το δίνει το τμήμα marketing μιας εταιρείας αλλά αυτός που κάνει την ανάλυση; Μήπως ανοίγει μια πόρτα κι από εκεί, αφού το monitoring περιέχει πολύ μεγάλη πρωτογενή πληροφορία που δεν είχαμε προηγουμένως;

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Καλησπέρα!!

    Διάβαζα το παραπάνω άρθρο σου
    για την ανάγκη του SM monitoring. Έχω βρει κάποια εργαλεία που υπόσχονται ότι κάνουν δουλειά, αλλά επειδή έχω εμπιστοσύνη στη δική σου άποψη θα ήθελα να την ακούσω... Έχεις εσύ κάποιο εργαλείο υπόψιν σου? Έχεις δημιουργήσει κάποιο τέτοιο μηχανισμό?

    • Εργαλείο, ναι, έχω. Το διαθέτουμε σε κάποιους πελάτες μας και κάποιοι το επιλέγουν και εκτός του κομματιού του monitoring.

      Αλλά επειδή εργαλεία υπάρχουν πολλά και κανένα δεν έχει 100% κάλυψη, το κλειδί εδώ πέρα στην πραγματικότητα είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο (όχι αναγκαστικά με super-features) και 1 καλός αναλυτής που να μπορεί να ξεχωρισει τα σημαντικά από τα ασήμαντα και να τα ομαδοποιήσει καταλλήλως.

      Φυσικά, διαθέτουμε και demo γι αυτά που λέμε :)

This website uses cookies.