X

Πως να βάλετε κάποιον να πληρώσει $1000 με ένα απλό κλικ

Δυστυχώς για σας, ο τίτλος λέει “να πληρώσει” και όχι “να σας πληρώσει”. Εκτός βέβαια και αν είστε η Google. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλό. Ακολουθείτε τα εξής βήματα

  • Πάτε στην Αμερική
  • Ανοίγετε έναν browser και πληκτρολογείτε “www.google.com”
  • Κάνετε αναζήτηση για τον όρο “best mesothelioma lawyer
  • Κάνετε κλικ στην πρώτη διαφήμιση που θα σας εμφανιστεί στα αποτελέσματα

Αυτό ήταν! Κάποιο δικηγορικό γραφείο θα έχει μόλις ξοδέψει σχεδόν $1000 για να κλικάρεις εσύ σε αυτή τη διαφήμιση!

Μετά από έρευνα που έγινε στην Αμερική, χρησιμοποιώντας το εργαλείο SEMrush, δημοσιεύτηκαν οι 200 πιο ακριβές λέξεις της Google για την Αμερικανική αγορά. Και είναι πραγματικά ακριβές.

Γιατί όμως είναι τόσο ακριβή η τιμή;

Αν ξέρετε τα πολύ βασικά από την διαφημιστική πλατφόρμα της Google θα ξέρετε πως αυτό που καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα εμφανιστούν στη σελίδα αποτελεσμάτων είναι μια διαδικασία δημοπρασίας από όλους όσους θέλουν να έχουν διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο keyword. Τα bids (και άλλοι παράγοντες) συγκρίνονται και η σελίδα φορτώνει τα αποτελέσματα και τις διαφημίσεις. Αυτοί που έχουν προσφέρει τα μεγαλύτερα bids έχουν και το συγκριτικό πλεονέκτημα να εμφανιστούν, και μάλιστα σε υψηλή θέση.

Προφανώς η Google δεν έχει βάλει κάποιο περιορισμό στο ύψος του bid και είναι στην ευχέρεια του διαφημιστή να αποφασίσει το μέγιστο bid που είναι διαθέσιμος να δώσει ανάλογα με το πόσο αξίζει για αυτόν.

Αν αναλογιστεί κανείς πως το μέσο ποσό για διακανονισμό σε θέματα που σχετίζονται με μεσοθηλίωμα στην Αμερική είναι πάνω από $1εκ τότε μπορούμε να καταλάβουμε γιατί ο ανταγωνισμός μεταξύ των δικηγορικών εταιριών έχει ανεβάσει την τιμή του ενός κλικ σε δυσθεώρητα ύψη για τον όρο “best mesothelioma lawyer”. Αντίστοιχα, δεν θα περίμενε κανείς το κλικ σε διαφήμιση ενός …τοπικού ανθοπωλείου πχ να είναι πάνω από 1 ευρώ. Γιατί…πόσο να μπορεί να κερδίσει κάποιος από το conversion ενός πελάτη που θέλει να αγοράσει ένα μπουκέτο λουλούδια;

Από ολόκληρη την λίστα βλέπουμε πως στην Αμερική επικρατούν τα keywords σχετικά με δικηγόρους και νομικά, αφού στο top 100 το 78% είναι keywords τέτοιου τύπου. Τα υπόλοιπα keywords ανήκουν σε κατηγορίες όπως:

  • Ζημιές από πλημμύρες
  • Υπηρεσίες και τεχνολογίες για επιχειρήσεις (Β2Β)
  • Υγεία / θεραπείες
  • Ασφάλειες

Τα ποσά είναι τρομακτικά, αλλά μην ανησυχείτε, διότι στην ελληνική αγορά δεν παίζουν (ακόμα;) τέτοια ποσά, καθώς η αγορά μας είναι υπερβολικά μικρή για να πιάσουν τέτοιες τιμές τα keywords. Στην Αγγλία για παράδειγμα, όπως έδειξε αντίστοιχη έρευνα, το ακριβότερο keyword ήταν το “play live blackjack” με μέση τιμή τις 148 λίρες.

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.