X

Αλλαγή στα Page Insights του Facebook

Εδώ και περίπου 4 εβδομάδες, το Facebook έχει κάνει μια αισθητή αλλαγή στα insights των σελίδων. Προσφέρει μεγαλύτερη ανάλυση, πιο στοχευμένη παρατήρηση του κοινού και των αναρτήσεων.

Αυτό που ουσιαστικά παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αλλαγή, είναι η «επέκταση» του Talking About This και η κατηγοριοποίησή του (likes, reach, visits, post, people) προσφέροντας μια πιο σφαιρική εικόνα της σελίδας.

Πλέον έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις day by day την πρόοδο της σελίδας, αλλά και συγκεκριμένες περιόδους, τις οποίες μπορείς να συγκρίνεις με προηγούμενες ή με το μέσο όρο της σελίδας.

Εκτός από το reach των posts μπορούμε εύκολα να ελέγχουμε και το engagement της σελίδας, paid ή organic, ανάλογα την ηλικία, το φύλο, την εθνικότητα, τη γλώσσα, αλλά και τη συχνότητα του engagement. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δούμε τα είδη των αναρτήσεων που έχουν μεγαλύτερη ανταπόκριση, τις ημέρες που έχουν μεγαλύτερη ανταπόκριση και το κοινό που προσφέρει το μεγαλύτερο feedback. Επιπλέον το organic reach μας δείχνει κατά πόσο η σελίδα μας ή οι αναρτήσεις μας έχουν αντίκτυπο σε κοινό, που δε στοχεύουμε μέσω διαφόρων προωθητικών καναλιών (διαφήμιση, δημοσιεύσεις σε άλλα sites ή social media).

Άλλη μια πολύ χρήσιμη προσθήκη, είναι τα positive και negative interactions, που μας δίνουν τη δυνατότητα να συγκρίνουμε και το αρνητικό engagement του κοινού, όπως unlikes και hidden comments.

Στο visits tab μπορούμε να ενημερωθούμε για το traffic που δημιουργείτε στη σελίδα, από εσωτερικές ενέργειες (Facebook) αλλά και εξωτερικούς συνδέσμους, δίνοντας μας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πως θα διαμορφώσουμε την επικοινωνία μας αλλά και το που.

Εστιάζοντας στο κομμάτι των αναρτήσεων, εκτός από τα είδη των αναρτήσεων και την ανταπόκριση που έχουν, μπορούμε πλέον να εντοπίσουμε εύκολα και το reach αυτών, κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρέχοντάς μας χρήσιμες πληροφορίες για το διάστημα της ημέρας, που οι fans είναι πιο active. Έτσι μπορούμε να διαμορφώσουμε, πέρα από τα είδη των αναρτήσεων μας, τα ωράρια που θα τα επικοινωνούμε.

Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να πούμε πως η νέα μορφή των insights, μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμη στην επίβλεψη και ίσως την αναθεώρηση, της σελίδας μας, με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση. Κάθε ενέργεια της σελίδας μας, κάθε ανάρτηση, κάθε νέος fan ή κάθε νέο comment, επηρεάζει την πορεία και τη διαμόρφωση ολόκληρης της σελίδας. Για το λόγο αυτό, το συνεχόμενο update των insights μας, αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο, να διατηρούμε τον έλεγχο.

Φυσικά δε πρέπει να ξεχνάμε πως ένα καλό εργαλείο, ευδοκιμεί στα χέρια ενός σωστού επαγγελματία. Τα insights μιας σελίδας είναι και θα είναι ακριβή αριθμητικά δείγματα και όχι πυραμίδες και γραφήματα. Για το λόγο αυτό, επιλέξτε προσεκτικά ποιος θα διαχειριστεί τη σελίδα σας και ποιος θα διαμορφώσει το χαρακτήρα και την επικοινωνία της.

Fragiskos Kavroudakis: O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

View Comments (0)

  • Είναι εντυπωσιακά τα δεδομένα που δίνει πλέον το facebook στην σελίδα που φτιάχνει κανείς.

This website uses cookies.