Νέα ανακοίνωση του Facebook, προ λίγων ημερών, δείχνει πως δεν ισχύει πια το Automatically Promoting για τα Post των Facebook Pages. Ο λόγος; Το Facebook θέλει να αυξήσει την ποιότητα του content στο newsfeed των χρηστών. Συγκεκριμένα το μήνυμά του ήταν το εξής: «Για να επιβεβαιώσουμε ότι προωθείτε μόνο το πιο σημαντικό σας περιεχόμενο, δεν προμοτάρουμε πλέον αυτόματα τα νέα posts των σελίδων».
Απ’ ό,τι φαίνεται λοιπόν, αυτό το feature που προσέθεσε πριν ένα περίπου χρόνο το Facebook, προκειμένου να αυξάνονται γρήγορα τα likes και κατ΄επέκταση το engagement των σελίδων του, οδήγησε σε βομβαρδισμό του newsfeed των χρηστών με πιθανόν αδιάφορο και κουραστικό περιεχόμενο. Στα πλαίσια των αλλαγών που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες στον αλγόριθμό του, επιλέγει να το αφαιρέσει, αλλάζοντας τα δεδομένα για τους marketers.
Άλλωστε, ο χώρος του digital απαιτεί συχνή αναπροσαρμογή και αναμονή για τις επόμενες αλλαγές…