X

Online brand games, το κάνεις σωστά.

Τα online brand games αποτελούν τον τελευταίο καιρό το ανώτατο μέσο της online παρουσίας για οποιαδήποτε brand. Είναι μια προσπάθεια ενίσχυσης του brand association μέσα από τον παράγοντα fun. Ταυτόχρονα με την ανύψωση ενός προϊόντος/υπηρεσίας σε καθημερινή δραστηριότητα και ενασχόληση, τα ΟBGs καλύπτουν κάθε ενδιαφερόμενο gamer αφού όλα τα είδη εκπροσωπούνται. Και συνήθως βρίσκονται στο Facebook.

Παράλληλα με εισαγωγή παιχνιδιών στο Facebook, αναπτύχθηκε και μια μικρή παράπλευρη κατηγορία branded games συνήθως άπλα στην δημιουργία και υλοποίηση ενώ αποτελούν παραλλαγές παλιών games από προηγούμενες δεκαετίες, αναπροσαρμοσμένα και branded αναλόγως.

Υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ένα παράδειγμα αποτελεί το Snapshot Traveller της Lufthansa. Αν και δεν βρίσκεται στο Facebook, η προσπάθεια της Lufthansa να χρησιμοποιήσει τα social media σε συνδυασμό με τον social χαρακτήρα του παιχνιδιού και την εξαιρετική παραγωγή το κάνει ένα από καλύτερα ελληνικά online branded games.

Μέσα από ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο χάρτη, οι χρήστες καλούνται να φωτογραφίσουν τα ζώα που θα βρουν στο ταξίδι τους στους 3 μέχρι τώρα προορισμούς δημιουργώντας ένα προσωπικό φωτογραφικό άλμπουμ. Κάθε εβδομάδα οι 3 πρώτοι scorers κερδίζουν από ένα Digital Photo Frame της Lufthansa ενώ όλοι όσοι περάσουν και τις 3 πίστες/χώρες, μπαίνουν στην κλήρωση για να κερδίσουν ένα 3ώρο πρόγραμμα πτήσης στο Airbus A320 στις εγκαταστάσεις της Lufthansa στη Γερμανία.

 

Η ενέργεια προσφέρει links, posts και facebook logins ενώ ενθαρρύνονται οι συνεχόμενες επισκέψεις από τους χρήστες για να πετύχουν καλύτερες επιδόσεις τις οποίες μπορούν να μοιραστούν, να προσθέσουν φωτογραφίες στα facebook άλμπουμ τους ενώ αναρτώνται και κάποια αυτοματοποιημένα posts που αντιστοιχούν σε σημαντικά συμβάντα μέσα στο παιχνίδι.

Το παιχνίδι είναι 3D με εξαιρετική απεικόνιση του περιβάλλοντος και των ζώων σε κάθε προορισμό ενώ είναι πολύ δύσκολο να τραβήξει κανείς την ίδια φωτογραφία 2 φορές μιας και όλα τα ζώα αλληλεπιδρούν με πολλαπλούς τρόπους μεταξύ τους προσφέροντας άπειρους συνδυασμούς.

Το Snapshot Traveller της Lufthansa μας δείχνει πως τα online brand games μπορούν να είναι ενδιαφέροντα, ενημερωτικά και fun χωρίς να χρειάζεται να θυσιάσουν ή να μειώσουν κάποιον από τους 3 πολύ σημαντικούς παράγοντες.

More please!

 

Νικόλας Γρηγορίου: Ο Νικόλας κατά δήλωσή του είναι online από το 1994 και γι αυτό το λόγο δεν εντυπωσιάζεται εύκολα. Στον ελεύθερό του χρόνο είναι Account Manager στη Socialab.

This website uses cookies.