X

Το προφίλ των χρηστών του Pinterest

Θυμάστε τους πίνακες που είχαμε στα σπίτια μας και καρφιτσώναμε πάνω τους διάφορα; Λογαριασμούς, φωτογραφίες, αποκόμματα και οτιδήποτε άλλο έπρεπε να θυμηθούμε; Κάπως έτσι έχω στο μυαλό μου και το Pinterest.  Στο σπίτι μας ωστόσο,  έχουμε ακόμα ένα τέτοιο πίνακα, αλλά οι γονείς μου δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με το Pinterest ώστε να τον εγκαταλείψουν. Αφήστε που κανένας τρελός δεν θα πήγαινε να καρφιτσώσει σε πίνακα του Pinterest λογαριασμούς.

Μία πρόσφατη έρευνα επιβεβαίωσε ότι οι γυναίκες εξακολουθούν να είναι αυτές που χρησιμοποιούν το Pinterest περισσότερο σε σχέση με τους άνδρες και η πλειονότητα των χρηστών ανήκει στην ηλικιακή ομάδα των 16 έως 34 ετών. Επιπλέον όσοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή, είναι παράλληλα χρήστες του Facebook, του Youtube, του Google+, LinkedIn, Instagram κλπ.

Στην Ελλάδα η χρήση την εν λόγω εφαρμογής δεν είναι τόσο διαδεδομένη και δεν έχει μεγάλη εμπορική ισχύ. Ωστόσο, σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, συμπεραίνουμε ότι το συγκεκριμένο social network παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες advertising σε συνδυασμό με κάποια άλλη πλατφόρμα, όπως Facebook, Τwitter κλπ. Εάν δηλαδή υπάρχει προτροπή προς τον χρήστη μέσω των social media που ήδη χρησιμοποιεί, το Pinterest μπορεί να συμμετάσχει σε καμπάνιες από brands, με αποτέλεσμα οι Έλληνες καταναλωτές να το χρησιμοποιούν περισσότερο και να αποκτήσει την απαραίτητη εμπορική ισχύ που χρειάζεται.

Εγώ πάντως στον πίνακα με τις σοκολάτες μου έχω πολλές γνωστές και μη εξαιρετέες.

 

Dora Ekaterini: Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

This website uses cookies.