X

Reach Generator

Ένα νέο διαφημιστικό προϊόν ανακοίνωσε το Facebook στις 29 Φεβρουαρίου στο fMC, το οποίο ακούει στο όνομα Reach Generator.

Πήραν το feedback από τους marketers που λέει ξεκάθαρα πως οι fans μιας σελίδας αγοράζουν περισσότερο, είτε πιο συχνά, είτε είναι loyal, είτε περισσότερο προϊόν ανά αγορά, και το μετουσίωσαν σε προϊόν.

Όμως, για να γίνεται αυτό, πρέπει οι fans να βλέπουν τα updates της σελίδας, πράγμα που λόγω EdgeRank, συχνά δε συμβαίνει.

Γνωρίζοντας πως οι περισσότερες σελίδες εμφανίζονται μηνιαίως σε περίπου τους μισούς από τους fans τους και όχι σε όλους, το Facebook δημιούργησε το Reach Generator το οποίο είναι ένας μηχανισμός που φροντίζει ουσιαστικά να περιλαμβάνεται στο newsfeed των fans και το τελευταίο status update της σελίδας.

Δεδομένου ότι αυτό είναι μια διαφήμιση που μπαίνει στο newsfeed του χρήστη και όχι δεξιά, πρόκειται ίσως για ίσως τον πιο έξυπνο τρόπο ανάμιξης owned και paid media με ένα τρόπο που φαίνεται αν μη τι άλλο σχετικά οργανικός.

Κατά μέσο όρο, θα βλέπουν το 75% των χρηστών το brand παραπάνω μέσα στο μήνα, σύμφωνα με το Mike Hoefflinger, Director of Global Business Marketing στο Facebook.

Αποτέλεσμα; Οι χρήστες βλέπουν τα posts πιο συχνά, βλέπουν το brand πιο συχνά, αγοράζουν περισσότερο.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.