X

Samsung S4: Μείνε συγκεντρωμένος και κέρδισε

To Samsung S4 είναι σιγουρα ένα από τα καλύτερα smartphones που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Πώς όμως μπορείς να δημιουργήσεις μια καμπάνια offline που θα καταφέρει να δημιουργήσει buzz και online  για το συγκεκριμένο κινητό;

Μα, φυσικά, παίρνοντας κάποιο από τα χαρακτηριστικά του και δημιουργώντας μια καμπάνια βασισμένη στο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό.

Το Samsung S4 λοιπον διαθέτει τη λειτουργία Smart Pulse. Δηλαδή καταλαβαίνει πότε κάποιος χρήστης κοιτάει το κινητό και πότε όχι.

Έχοντας λοιπον αυτό το χαρακτηριστικό στο μυαλό τους η διαφημιστική εγκατέστησε μια κατασκευή στο σταθμό του μετρό στη Ζυρίχη στην οποία όσοι ήταν εκείνη την ώρα στο μετρό μπορούσαν μένοντας κολλημένοι στην οθόνη για 60 λεπτά να κερδίσουν ένα Samsung S4.

Το fun part όμως της όλης ενέργειας είναι οτι οι παρευρισκόμενοι δεν ήταν ήσυχοι… έτσι ώστε να αφήσουν τους συμμετέχοντες να δουν αναπόσπαστοι την οθόνη.

Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε:

 

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.