Kατά καιρούς βρίσκω ανακαλύπτω πρωτότυπες καμπάνιες τόσο στο Facebook όσο και στα υπόλοιπα social networks. Αυτή τη φορά όμως ψάχνοντας λίγο παραπάνω εντόπισα ένα πολύ έξυπνο διαφημιστικό από τη Nissan η οποία ήθελε να προβάλει οτι είναι η πρώτη εταιρία που διαθέτει self-healing paint στα αυτοκίνητα της.
Μπορεί να ακούγεται εντυπωσιακό να υπάρχει αυτοκίνητο όπου οι γρατζουνιές φεύγουν από μόνες τους, αλλά μια τέτοια καινοτομία σίγουρα θέλει και μια πολύ δημιουργική ιδέα για την προώθηση της.
Δείτε λοιπον στο παραπάνω βίντεο πως ακριβως η Nissan αποφάσισε να διαφημίσει αυτή την καινοτομία χρησιμοποιώντας απλά μια κίνηση που κάνουμε όλοι μας όταν διαβάζουμε ένα περιοδικό στο iPad.