X

Μοιράσου μία Coca-Cola

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε μέσα στο Μάιο έναν αριθμό από bloggers, twitter users και γενικότερα Internet personas, όταν τους επισκέφθηκε ένα «διαφορετικό» κούριερ και τους έφερε ένα κουτάκι Coca-Cola, η οποία είναι custom-made, αναφέροντας το blog τους, το twitter username τους ή κάποιο άλλο nickname τους.

Η ενέργεια είναι μάλλον καλή αναλογία για το #1 brand παγκοσμίως, το οποίο θέλει πέρα από το domain της μουσικής που είχε κατακτήσει με προηγούμενες καμπάνιες, να κατακτήσει το domain της παρέας.

Η καμπάνια αυτή μου ανοίγει και νέες σκέψεις για το πώς μπορεί η συσκευασία στο μέλλον να είναι ένα χαρακτηριστικό που προσωποποιεί τα προϊόντα και έτσι τους προσδίδει μια νέα αξία πέρα από το να είναι απλά ένα δοχείο που περιέχει το προϊόν.

Φανταστείτε λοιπόν μια συσκευασία, η οποία θα έχει ένα RFID chip (είμαστε πολύ κοντά σε αυτό ούτως ή άλλως) το οποίο θα ενεργοποιείται με την αγορά του προϊόντος στο ταμείο και το οποίο θα μπορεί να σκανάρει μετά ο χρήστης με το κινητό του όταν το καταναλώνει.

Κατ’ αυτό τον τρόπο θα μπορούμε να γνωρίζουμε:

  • σε ποιες ώρες και μέρες καταναλώνεται ένα προϊόν περισσότερο
  • σε ποια μέρη (από το στίγμα του GPS)
  • από ποιο κοινό (δημογραφικά με βάση κάποιο registration ή το facebook)
  • απο ποιο χρήστη (για loyalty προγράμματα τα οποία δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε επίπεδο CPG παρά μόνο σε retail)

Τι μπορεί να προκύψει από αυτή την πληροφορία; Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

  • Ας πούμε ότι υπάρχει αύξηση κατανάλωσης Coca-Cola κατά τη διάρκεια της Eurovision; Να ένα event που μπορεί να θέλει να σπονσοράρει η εταιρεία.
  • Βλέπουμε πως η light καταναλώνεται εξίσου από γυναίκες όσο και από άνδρες; Ίσως να χρειάζεται ένα calibration η επικοινωνία μας.
  • Υπάρχει μια τάση για κατανάλωση Sprite σε παραλίες που δεν υπάρχει καντίνα; Ίσως να είναι ευκαιρία για ένα vending machine εκεί κοντά.
  • Βλέπουμε πως το Monster καταναλώνεται και στα γυμναστήρια; Να ένα νεό niche στο οποίο μπορεί να μπει το προϊόν.
  • Γνωρίζουμε πως ο Δημήτρης Μαθιουδάκης δεν αγοράζει καμία Coca-Cola στο supermarket αλλά τις καταναλώνει σε σπίτια φίλων; Αυτόν αξίζει να τον κάνουμε ambassador!

Πολλές οι δυνατότητες με το custom packaging. Και μια Coca-Cola μπορεί να μας ανοίξει το δρόμο για όλες αυτές. Ας τη μοιραστούμε!

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.