X

Το Snapchat γίνεται mainstream;

Τι παίζει με το Snapchat; Η γνωστή εφαρμογή που έγινε instant hit μεταξύ των εφήβων τα τελευταία χρόνια, περνάει όπως φαίνεται μια περίοδο άνθισης και αλματώδους ανάπτυξης. Φαίνεται πως η συχνή προσθήκη νέων λειτουργιών και το νεανικό κοινό έχουν δώσει μια νέα δυναμική και μάλιστα όλο και περισσότερα brands αρχίζουν και δείχνουν την προτίμησή τους στην πλατφόρμα. Οι αριθμοί συμφωνούν με αυτή την εικόνα και μάλιστα αποκαλύπτουν και κάτι άλλο.

H έρευνα της Comscore που έγινε πρόσφατα έδειξε πως το ποσοστό διείσδυσης του Snapchat στην αγορά αυξάνεται, αλλά όχι μόνο στους εφήβους αλλά και σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ. Για παράδειγμα, όπως φαίνεται  στο γράφημα, στην Αμερική, το 69% των χρηστών smartphone 18-24 χρονών είναι χρήστες του Snapchat. Αντίστοιχα το νούμερο για τους 25-34 είναι 38% και για τους 35+ φτάνει το 15%. Αυτή η έκρηξη στην αύξηση των non-Millennial χρηστών παρατηρήθηκε και αποδίδεται κατά πολύ στην εισαγωγή των νέων φίλτρων, όπως το face-swap που εισήγαγε το Snapchat πριν λίγους μήνες.

Όπως φαίνεται, η κρίσιμη μάζα φαίνεται να επιτυγχάνεται και είναι πολύ πιθανό να δούμε τους επόμενους μήνες ο ρυθμός αύξησης των χρηστών να αυξηθεί κι άλλο, και πλέον να γίνει mainstream, όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Αυτό το μοτίβο της ανάπτυξης το βλέπουμε να συμβαίνει με όλα τα επιτυχημένα social networks και το Snapchat φαίνεται να μην αποτελεί εξαίρεση.

Ας κάνουμε μια σύγκριση με το Instagram, το οποίο είναι και το πιο συγκρίσιμο με το Snapchat κοινωνικό δίκτυο σήμερα, καθώς πριν 3-4 χρόνια ήταν αυτό που αναπτυσσόταν πιο γρήγορα απ’ όλα και έθετε το trend του photo sharing. Το Δεκέμβριο του 2014 το Instagram είχε είχε 300 εκ. χρήστες. Τον Σεπτέμβριο του 2015 είχε φτάσει τους 400 εκ. (+33%) ενώ το φράγμα των 500 εκ. χρηστών το έσπασε μόλις το προηγούμενο μήνα (συνολικά +67%). Αντίστοιχα το Snapchat, από το Δεκέμβριο του 2014 που είχε 74 εκ. χρήστες, τον προηγούμενο μήνα οι χρήστες του υπολογίστηκαν σε 150 εκ. Μια συνολική αύξηση δηλαδή της τάξης του 102%.

Η δυναμική είναι μεγάλη και ο δρόμος προς το mainstream φαίνεται να είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

Οι διαφημιστές τρίβουν τα χέρια τους…

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.